سنگین ترین صف های خرید و فروش / فرآورده های نفتی با تقاضای 310میلیارد تومانی همراه شد

سنگین ترین صف های خرید و فروش / فرآورده های نفتی با تقاضای 310میلیارد تومانی همراه شد

خالص سفارشات فروش سهام به حدود 145میلیارد تومان می‌رسد. «انبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف ولراز به 5.9درصد کل تعداد...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 865میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش بیش از  هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 145میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «سکارون»، «غدام» و «سنیر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سیمان کارون بیش از 70میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شاوان»، «تپیکو» و «دی» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 650میلیارد تومان (75درصد کل) و 10صف فروش برتر 460میلیارد تومان (46درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 17نماد و حجم صف‌های فروش در 30نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف لیزینگ رازی (ولراز) به 5.9درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«نبوه سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از 170میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 155میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات «فرآورده های نفتی» با تقاضای 310میلیارد تومانی همراه شد.

این جدول حدود 43درصد از هزار و 870میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و 90میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 89درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و 960میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد