بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(16شهریور) / خروج 260میلیارد تومانی پول حقیقی از بورس امروز

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس(16شهریور) / خروج 260میلیارد تومانی پول حقیقی از بورس امروز

افراد حقیقی امروز 260میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه محصولات شیمیایی و همچنین سهام فولاد مبارکه...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در بورس امروز حقوقی‌ها حدود 260میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هشت هزارو 570میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی 16درصد یعنی هزار و 410میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان سه درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «سرمایه گذاری‌ها» و «تولید محصولات کامپیوتری، الکترونیکی‌ و نوری» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «فولاد»، «شپنا» و «شتران» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شسپا»، «صبا» و «مادیرا» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان معادل 65میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی نفت سپاهان     با برتری 93میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 64نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 153نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 450میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 670میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد