شروع مجدد بارش‌ها از امروز در استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان/تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته

شروع مجدد بارش‌ها از امروز در استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان/تداوم بارندگی‌ها تا پایان هفته

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور طی اواخر وقت امروز خبر داد و آسمان بیشتر استان‌ها را تا...

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را برای امروز 21 اسفندماه و روزهای آتی تشریح کرد و گفت: با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امروز به کشور، بارش‌ها در جنوب غرب و در استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان آغاز می‌شود.

وی افزود: فردا هم علاوه بر این استان‌ها مناطقی از کرمانشاه، کردستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب همدان، استان مرکزی و جنوب اصفهان و استان‌های بوشهر و فارس هم از این بارش‌ها به شکل رگباری و همراه با باد شدید موقتی بهره‌مند خواهند شد.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: روز سه‌شنبه بارش‌ها در استان‌های کرمان، یزد و مناطقی از اصفهان و ارتفاعات البرز شرقی به شکل پراکنده ادامه خواهد یافت و روز چهارشنبه نیز این شرایط در جنوب کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود.

به گفته رفیعی، با ورود سامانه بارشی از غرب بارندگی‌ها کل نوار غربی کشور را در بر می‌گیرد و روز پنجشنبه بارش‌ها به شکل پراکنده در شمال غرب و غرب تداوم می‌یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در سواحل دریای خزر و دامنه‌های و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران، قزوین و سمنان هم شاهد بارش‌های رگباری هستیم.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و امروز و فردا غرب دریای خزر متلاطم می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان امروز تهران را قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر افزایش تدریجی ابر همراه با وزش باد پیش‌بیین کرد و گفت: بیشینه دمای امروز پایتخت به 19 درجه می‌رسد و کمینه دما نیز به 8 درجه بالای صفر رسید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد