پیش‌بینی بورس 17 خرداد 1400 / چه زمانی برای ورود به بورس مناسب است؟

پیش‌بینی بورس 17 خرداد 1400 / چه زمانی برای ورود به بورس مناسب است؟

کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار در روز دوشنبه و هفته آینده گفت: با توجه به کاهش قیمت سهم‌ها روند خوبی را در هفته گذشته شاهد بودیم و با وجود فاکتورهای بنیادی مطلوب، به قیمت‌های جذابی برای ورود دوباره به بازار رسیده‌ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز، در هفته گذشته بازار سرمایه روند مثبتی را پشت سر گذاشت و عمده نمادهای شاخص‌ساز در بازار با روندی مثبت به کار خود پایان دادند و در نهایت شاخص کل بورس در کانال یک میلیون و 148 هزار واحد بسته شد.

الهه ظفری کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: با توجه به کاهش قیمت سهم‌ها روند خوبی را در هفته گذشته شاهد بودیم و با وجود فاکتورهای بنیادی مطلوب، به قیمت‌های جذابی برای ورود دوباره به بازار رسیده‌ایم.

این کارشناس بازار در بخش دیگری گفت: شرایط ورود پول به بازار تسهیل شده است و برآوردها نشان می‌دهد شرایط بازار مثبت باشد اما این که چند روز مثبت و منفی باشد معلوم نیست.

وی افزود: گروه فلزات اساسی در بازار و گروه اوره از وضعیت خوبی برخوردار هستند. وی درباره مجامع برگزار شده و تاثیر آنها در بازار گفت: در حال حاضر به دلیل آنکه مجامع به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شوند تاثیرگذاری کمتری دارند اما به صورت کلی با ارايه طرح‌های توسعه‌ای در شرکت‌ها می‌توانند در روند کلی بازار موثر واقع شوند.

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد