ادامه روند افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو / قیمت خودرو امروز 18 آبان

ادامه روند افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو / قیمت خودرو امروز 18 آبان

قیمت خودروهای داخلی در بازار روز دوشنبه 17 آبان همچنان در مسیر صعودی قرار داشت و بسیاری از خودروها افزایش قیمت داشتند. قیمت پراید 111 همچنان در مسیر افزایشی و ثبت سقف قیمتی جدید است.

به گزارش تجارت‌نیوز، رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز تمام محصولات سایپا رشد یک میلیونی قیمت داشتند. رشدی که کاهش عرضه خودرو در آن بسیار اثرگذر است، اما همانند هفته گذشته از ابتدای هفته جاری و با رشد قیمت دلار بازار خودرو هم از مسیر دلار عبور کرد و شکل افزایشی به خود گرفته است. به گفته فعالان بازار استارت رشد قیمت خودرو از هفته گذشته زده شد رشدی که روز گذشته به جهش قیمت بدل شد و سایپایی تا 8 میلیون تومان هم افزایش قیمت داشتند، روندی که امروز تداوم داشت و بازار با رشد یک میلیونی قیمت خودرو روبرو شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت «شاهین» که روز گذشته با رشد 8 میلیون تومانی در بازار رکورد افزایش قیمت را زد بود، امروز هم یک میلیون تومان افزایش داشت و در بازار به 338 میلیون تومان رسید.

«تیبا صندوقدار» و «تیبا 2 معمولی» هم امروز رشد یک میلیون تومانی داشتند و در بازار به ترتیب 161 و 172 میلیون تومان قیمت گذاری شدند. «ساینا» هم در بازار امروز رشد یک میلیون تومانی را تجربه کرد و در بازار 171 میلیون تومان عرضه شد.

همچنین قیمت خودروهای پژو 207 در مدل‌های مختلف مثل روزهای گذشته با افزایش همراه است. پژو پارس LX در بازار دوشنبه افزایش قیمت داشت.

مطالعه بیشتر: امکان واردات خودرو برای 2 گروه خاص / شرط جدید واردات خودرو چیست؟

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد