2 شرکت بورسی افزایش سرمایه دادند

2 شرکت بورسی افزایش سرمایه دادند

بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال، فولاد خوزستان و شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران افزایش سرمایه دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس گزارش منتشر شده در سایت کدال، فولاد خوزستان با نماد فخوز و شرکت تولید ژلاتین کپسول با نماد دکپسول ایران افزایش سرمایه دادند.

فولاد خوزستان با نماد فخوز، افزایش سرمایه 140 درصدی خود را ثبت کرد. سرمایه فعلی این شرکت 5 هزار میلیارد تومان است که با این میزان افزایش به 12 هزار میلیارد تومان رسیده است. همچنین منبع این افزایش سرمایه از‌ محل سود انباشته نزد مرجع ثبت شرکت‌ها،بوده است.

همچنین شرکت فولاد خوزستان طی عملکرد یک ماهه منتهی به 30 آذر 1400 معادل 5400 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 68 درصد افزایش داشته است.

فخوز با سرمایه ثبت شده 5000 میلیارد تومان طی عملکرد 9 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400 مبلغ 33 هزار میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 58 درصد رشد داشته است.

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران نیز با نماد دکپسول، افزایش سرمایه 50 درصدی ثبت کرد. سرمایه فعلی این شرکت مبلغ 20 میلیارد تومان بوده است که با این افزایش به 30 میلیارد تومان رسیده است. همچنین منبع این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی اعلام شده و نزد مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران طی عملکرد یک ماهه منتهی به 30 آذر 1400 معادل 33 میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 67 درصد افزایش داشته است. دکپسول با سرمایه ثبت شده 20 میلیارد تومان طی عملکرد 9 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند 1400 مبلغ 260 میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 98 درصد رشد داشته است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد