استخراج بیت کوین با برق هسته‌ای

استخراج بیت کوین با برق هسته‌ای

شهردار میامی که می‌خواهد شهر خود را به قطب استخراج ارز‌های رمزنگاری شده در جهان تبدیل کند، این هفته از شرکت‌های خارجی استخراج ارز دیجیتال برای ایجاد مراکز داده و فعالیت در این شهر دعوت کرد.

به گزارش بورس نیوز، راشاتودی، نوشت: فرانسیس سوارز، با هدف تبدیل شهر خود به قطب استخراج ارز‌های رمزنگاری شده در جهان، این هفته از شرکت‌های خارجی استخراج رمز ارز برای فعالیت در این شهر با استفاده از برق هسته‌ای دعوت کرد.

وی گفت که منابع زیاد برق هسته‌ای میامی باید آن دسته از استخراج‌کنندگان بیت کوین را که به دنبال اتخاذ منابع انرژی پاک برای فعالیت‌های خود هستند، جذب کند به خصوص اکنون که رد پای کربن برای استخراج ارز‌های رمزنگاری شده مورد توجه قرار گرفته است.

سوارز افزود که مسيولان این شهر به دنبال کاهش هزینه‌های انرژی با همکاری شرکت‌های برق هستند. وی همچنین تاکید کرد که آن‌ها در مورد مشوق‌های دیگری مانند مالیات و مقررات حداقلی گفتگو می‌کردند.

به گفته شهردار میامی که طرفدار ارز‌های دیجیتال است و در دارایی‌های خود هم بیت کوین و هم اتر دارد، میامی ممکن است با سایر مراکز استخراج ارز‌های دیجیتال در تگزاس و وایومینگ رقابت کند.

همچنین به نظر می‌رسد مقامات رسمی میامی محرک‌های جذب ارز‌های رمزنگاری شده را گسترش دهند چرا که این شهر در نظر دارد به پایتخت بیت کوین جهان تبدیل شود.

دعوت سوارز از استخراج کنندگان رمز ارز در خارج از آمریکا همزمان با افزایش فشار‌ها بر این صنعت، به ویژه در چین صورت می‌گیرد.


  • بیشتر بخوانید:
آیا ارزش بازار اتریوم از بیت کوین پیشی می‌گیرد؟

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد