"همکاران سیستم" در تدارک ورود به بازار لوازم خانگی و خرده فروشی

"همکاران سیستم" در تدارک ورود به بازار لوازم خانگی و خرده فروشی

همکاران سیستم امروز، 10 آذر در نشست سالانه خود اعلام کرد پس از تغییرات گسترده در تیم مدیریتی و با رویکرد پوشش دادن تمامی حوزه‌های ممکن، قصد ورود به بازارهای جدیدی را دارد.

به گزارش بورس نیوز،  هیات مدیره همکاران سیستم در ماه‌های اخیر دچار تحولاتی شده و مدیرعامل این شرکت هم با رویکرد جوان‌گرایی و استفاده از توان تخصصی به فراخور شرایط، تغییر کرده است.
فرید فولادی، مدیرعامل پیشین این شرکت که اکنون ریاست هیات مدیره را برعهده دارد، توضیح داد که این تغییرات طبق استراتژی شرکت و با درنظر گرفتن شرایط صورت می‌گیرد. درادامه‌ی همین تغییرات قرار است فولادی به‌صورت موقت، مدیرعامل شرکت ابرآمد، بازوی خدمات ابری همکاران سیستم شود و پس از انتقال تجارت خود برای پا گرفتن این شرکت تازه‌تاسیس، آن را به جوانان بسپارد.

محمد عزیزاللهی، مدیرعامل جدید همکاران سیستم، صحبت‌های خود را با شرحی از وضعیت همکاران سیستم آغاز کرد. به‌گفته عزیزاللهی، رفع نیاز مشتری و ایجاد ارزش افزوده، دو اولویت همیشگی همکاران سیستم هستند. در همین زمینه، او اشاره کرد که همکاران سیستم امروز برای بیش از 1700 نفر اشتغال‌زایی و برای 73 هزار مشتری خلق ارزش کرده است و 58 درصد شرکت‌های برتر و 68 درصد شرکت‌های حاضر در بورس ایران از مشتریان همکاران سیستم هستند. همین موضوع موجب شده تا این شرکت سال 99 به‌عنوان دویست‌ وبیست‌ و هشتمین شرکت برتر ایران انتخاب شود.


سهم همکاران سیستم از صنایع کلیدی نیز اکنون به شرح زیر است:
66 درصد شرکت‌های صنعت پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی
71 درصد شرکت‌های صنعت سیمان
69 درصد شرکت‌های صنعت کاشی و سرامیک
58 درصد شرکت‌های صنعت غذایی
53 درصد شرکت‌های صنعت داروسازی
38 درصد شرکت‌های قطعه‌سازی

محمد عزیزاللهی، مدیرعامل همکاران سیستم در نشست سالانه 1400

عزیزاللهی با اشاره به فعالیت مارکت‌پلیس نرم‌افزارهای سازمانی همکاران سیستم با اسم «بازار» گفت این پلتفرم 12 شریک دارد که تاکنون 56 محصول خود را روی «بازار» بارگذاری کرده‌اند. وی با اشاره به وضعیت دیگر محصولات شرکت نیز گفت محصول راهکاران ابری بیش از دو هزار مشتری دارد و در دو سال اخیر رشد صعودی را طی می‌کند.


شبکه همکاران سیستم به‌گفته مدیرعامل این شرکت شامل بخش‌های زیر است:
34 شرکت‌ تحت لیسانس
6 شرکت‌ استانی
110 نماینده فروش و استقرار راهکاران ابری
12 شرکت‌ هم‌پیمان
7 شرکت‌ پشتیبان‌یار
200 همکار فروش
2 تحت لیسانس استانی
12 شریک توسعه محصول
330 نماینده سپیدار و دشت


او همچنین اشاره کرد معماری فانوس همکاران سیستم یک تکنولوژی به‌روز است که هر رابط کاربری محصولات این شرکت را ساده‌تر دراختیار مشتری می‌گذارد و توسعه محصولات روی آن را به‌سادگی ممکن می‌کند تا بتوان با موبایل یا هر دستگاه دیگری به‌صورت پایدار از آن بهره برد. کار روی این سیستم از سال گذشته آغاز شده و زمستان امسال عرضه می‌شود و تمام مشتریان راهکاران به آن منتقل می‌شود.


عزیزاللهی اضافه کرد برنامه همکاران سیستم، ارايه پاسخ کامل و جامع به بازار است و از آنجا که بازار مدام درحال توسعه و رشد است، زمینه‌های فعالیت این شرکت هم مطابق با همین موضوع افزایش می‌یابد. درواقع همکاران سیستم «رهبری محصول» را درمیان چند استراتژی برای آینده خود درنظر دارد. این استراتژی بدان معنا است که شرکت با هر محصولی و در هر بازاری که وارد شد، باید رهبر بازار در افزایش سهم و تکنولوژی به‌روز و اضافه‌کردن قابلیت‌های جدید باشد.
بر همین اساس، همکاران سیستم قصد ورود به بازارهای جدید در حوزه‌های فولاد، لوازم خانگی، خرده‌فروشی و بخش عمومی با راهکار تحت وب را دارد. زیرمجموعه‌های همکاران سیستم درحال حاضر شامل فرسان، راهکاران ابری، Piofy، ابرآمد، دشت، سپیدار، سپیدز، دلینو، SarvCRM و راهکاران بخش عمومی است.

مدیرعامل همکاران سیستم درخصوص فعالیت پلتفرم سفارش غذای دلینو می‌گوید بیش از 400 رستوران در دلینو مشغول به فعالیت هستند. او با اشاره به فعالیت رضایت‌بخش این پلتفرم باوجود رقیب جدی در بازار اشاره می‌کند در بخش تحویل غذای سازمانی در ایام تعطیلی‌های کرونا، بیش از هزار سفارش روزانه در دلینو ثبت می‌شد و همین موضوع نشان می‌دهد که آینده خوبی در انتظار این حوزه است.


مدیرعامل همکاران سیستم همچنین با اشاره به اهمیت شفافیت مالی شرکت اصلی و شرکت‌های زیرمجموعه همکاران سیستم اشاره کرد قصد دارند با بهره‌گیری از امکان ورود به بورس، شرکت‌ها را به‌سمت شفاف‌شدن پیش ببرند. خبر دیگری که در این مراسم اعلام شد این بود که همکاران سیستم درحال بررسی ایجاد دیتاسنتر خود است تا بتواند سرویس‌هایش را روی این بستر عرضه کند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد