حضور پررنگ بانک ملت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

حضور پررنگ بانک ملت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

حضور پررنگ بانک ملت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
بانک ملت با حضور فعال در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با برپایی غرفه ای در نمایشگاه، به سوالات بازدیدکنندگان در مورد خدمات و محصولات جدید قابل ارايه به شرکت های فعال در عرصه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پاسخ گفت.
بر اساس این گزارش، کارشناسان بانک ملت و شرکت های کارگزاری بانک ملت، بیمه ما، تامین سرمایه بانک ملت، صرافی ملت و به پرداخت ملت در این غرفه در طول دوره برپایی نمایشگاه، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان خواهند بود.
بر این اساس، غرفه بانک ملت به عنوان بانک انرژی که در بسیاری از ابرپروژه‌ها و پروژه‌های نفتی، پالایشی و پتروشیمی حضور فعالی دارد، مورد توجه متخصصان و دست اندرکاران این عرصه قرار گرفته است.
این گزارش حاکی است، بیست و هفتمین نمایشگاه بین المالی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا شده است و شرکت های فعال در این صنعت در کنار بانک ها دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار داده اند.
این نمایشگاه در روزهای 27 تا 30 اردیبهشت ماه 1402 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده استقبال از علاقمندان به حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خواهد بود.

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد