امروز چه نمادهای معاملاتی بازگشایی و متوقف شدند؟

امروز چه نمادهای معاملاتی بازگشایی و متوقف شدند؟

توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی امروز مورخ 20 شهریور ماه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از مدیریت عملیات بازار بورس تهران، طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir با توجه به وجود ظن؛ دستکاری بازار / استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات شرکت صنایع‌ جوشکاب‌ یزد، نماد (بکاب1) جهت بررسی بیشتر معاملات حداکثر تا تاریخ 24 شهریور 1400 متوقف شد.

توقف نماد (کالا1) به علت بررسی بیشتر معاملات

طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir با توجه به وجود ظن؛ دستکاری بازار / استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات شرکت بورس کالای ایران، نماد (کالا1) جهت بررسی بیشتر معاملات حداکثر تا تاریخ 22 شهریور 1400 متوقف شد.

توقف نماد (ونیکی1)، (امید1)، (غبشهر1)، (دالبر1) و(کسرا1)به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه «ب»

نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری‌ ملی‌ایران‌ (ونیکی1)، تامین سرمایه امید (امید1)، صنعتی‌ بهشهر (غبشهر1)، البرزدارو (دالبر1) وسرامیک‌های‌ صنعتی‌ اردکان‌ (کسرا1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شد. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

بازگشایی نمادهای معاملاتی (حفارس)، (ولساپا)

نماد معاملاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی خلیج فارس(حفارس)، لیزینگ رایان سایپا(ولساپا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه «الف» بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.  

بازگشایی نماد معاملاتی (وتوس)

نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس گستر(وتوس) با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از 50درصدی قیمت سهام به شماره پیگیری 789750مورخ 15 شهریور، با محدودیت دامنه نوسان قیمت آماده انجام معامله است؛ سرمایه‌گذاران باید با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال (codal.ir) را که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر است مبنای تصمیم‌گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب کنند.  

بازگشایی نمادهای معاملاتی (ونیکی)، (امید)، (غبشهر)، (دالبر)، (کسرا)

نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملی ایران (ونیکی)، تامین سرمایه امید(امید)، صنعتی بهشهر(غبشهر)، البرز دارو(دالبر)، سرامیک‌های صنعتی اردکان(کسرا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه «ب» با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است.  

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد