فشار فروش بورس برگشت/ روزهای منفی ادامه‌ می‌یابد؟

فشار فروش بورس برگشت/ روزهای منفی ادامه‌ می‌یابد؟

بازار سهام پس از چهار روز رشد پیاپی در میانه بازار امروز با افت شاخص کل مواجه است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار سهام پس از چهار روز رشد پیاپی در میانه بازار امروز با افت شاخص کل مواجه است. شاخص کل بورس حدود 6200 واحد افت داشته و هم‌اکنون در محدوده یک میلیون و 379 هزار واحد قرار دارد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال نماد سمگا در فرابورس امروز با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف شده است. بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سهام در خصوص وضعیت بازار گفت: سابقه ذهنی ریزش‌های پیاپی، کماکان معامله‌گران را با ترس تکرار آن روبه‌رو کرده است و به محض رسیدن به نقاط مقاومتی و عرضه صف‌های خرید، موج‌های پر قدرت فروشندگان ظاهر می‌شوند.

وی افزود: در واقع معامله‌گرانی که عمدتا به ضررهای سنگین تن داده‌اند به سودهای کم نیز قانع می‌شوند. البته بنظرم بازار طی روز های آینده نوسانات سنگین خود را ادامه می‌دهد و در فواصلی حجم تقاضا پیشی خواهد گرفت.

این کارشناس اظهار کرد: همچنین نکته مهم دیگر بازار این روزها تلاش دستوری برخی از حقوقی‌های سهام شاخص‌ساز برای حفظ موقعیت شاخص است. به همین دلیل شاخص کل نماگر دقیقی از وضعیت پرتفو سهامداران نبوده و عمدتا وضعیت ذهنی معامله‌گران را پیچیده و احساسی‌تر می‌کند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد