پژو 207 با موتور جدید/ یک تغییر دور از انتظار!

پژو 207 با موتور جدید/ یک تغییر دور از انتظار!

خودروگجت‌نیوز نوشت: ایران خودرو اعلام کرد فرایند تحویل پژو 207 با موتور TU3 به‌زودی پس از قیمت‌گذاری آغاز خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد تمام مدارک و مستندات بهای تمام شده تولید پژو 207 با موتور TU3 را به نهادهای مرتبط قیمت‌گذاری ارسال کرده و بلافاصله پس از این‌که قیمت این خودرو تعیین شد، فراخوان دعوت از مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل را آغاز خواهد کرد.

همچنین در این اطلاعیه آمده است تولید پژو 207 با پیشرانه TU3 در حال انجام بوده و تعهدات سررسید شده نیز برای واگذاری آماده است. از این رو پس از این‌که قیمت‌ها اعلام شد، ایران خودرو فرایند انجام تعهدات و واگذاری خودروها را به انجام خواهد رساند.

مشخصات پژو 207 با موتور TU3

گروه صنعتی ایران خودرو برای این نسخه از پژو 207 به جای موتور TU5 از موتور TU3 استفاده کرده است. این پیشرانه در گذشته روی پژو 206 تیپ 2 و تیپ 3 سقف شیشه‌ای نیز نصب شده بود. این موتور 8 سوپاپ با حجم 1.360 سی‌سی می‌تواند قدرتی برابر با 75 اسب بخار و گشتاور 118 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

از امکانات این خودرو می‌توان به کروز کنترل، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، آینه‌های برقی، چراغ روشنایی روز، مالتی‌مدیا با پورت USB، فرمان هیدرولیک، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ترمز ABS و EBA اشاره کرد. ضمن این‌که ایران خودرو به جای رینگ‌های آلومینیومی برای این خودرو از رینگ‌های فولادی استفاده کرده است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

5858

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد