انجام پروژه های میلیاردی در شهرک های صنعتی

انجام پروژه های میلیاردی در شهرک های صنعتی

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: طی یکسال گذشته 820 میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در کل شهرک‌های صنعتی این...

سعید صادقی روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود: طی یکسال گذشته حدود 49 مگابایت برق و 10 میلیون مترمکعب آب و پساب را به شهرک‌های صنعتی استان تهران اضافه کردیم، همچنین 25 هزار مترمکعب گاز در ساعت به شهرک‌های صنعتی اضافه شده است.

وی اضافه کرد: در یک سال گذشته بیش از 878 هکتار به اراضی شهرک‌های صنعتی ملارد و پرند اضافه شده است. همچنین 231 هکتار زمین برای فاز دو شهرک قرچک تهیه شده که اکنون آماده واگذاری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از افزایش ظرفیت 370 واحد صنعتی که زیر ظرفیت تولید کار می‌کردند، خبر داد و گفت: در سال جاری 370 واحد صنعتی که زیر ظرفیت تولید کار می‌کردند، افزایش ظرفیت پیدا کردند که زمینه اشتغال بیش از 5300 نفر را فراهم کرده است.

صادقی خاطرنشان کرد: سه هزار و 110 طرح صنعتی در کل شهرک‌های صنعتی در حال ساخت و ساز است. همچنین 158 واحد تعطیل نیز باز فعال سازی شدند و به چرخه تولید بازگشتند.

وی بیان کرد: در سال جاری 115 واحد داخل شهرک‌های صنعتی با اعتبار حدود 841 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و زمینه اشتغال 2 هزار نفر ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه در کل شهرک‌های صنعتی استان 9 هزار و 600 قرارداد داریم، بیان کرد: سه هزار و 600 هکتار زمین صنعتی واگذار کردیم، 6 هزار و 493 واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده است که زمینه اشتغال 135 هزار نفر را ایجاد کرده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد