به گزارش تجارتنیوز، محمدرضا بیدخام افزود: با توجه به عدم سرمایهگذاری مطلوب در خرید و نوسازی تجهیزاتی نظیر دیزل ژنراتورهای برق به علت نبود منابع مالی مورد نیاز در مواقع قطع برق، شاهد اختلالات ارتباطی در برخی مناطق هستیم که این نکته از قبل به اطلاع مراجع ذیصلاح حاکمیتی رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر منطقی شدن تعرفههای مخابراتی گفت: برای ارایه خدمات و نوسازی و بازسازی تجهیزات مخابراتی با ترمیم تعرفههای مخابراتی و حمایت دستگاههای حاکمیتی، میتوان توسعه و بهینهسازی تجهیزات مخابراتی را انجام داد.
بیدخام یکی از دلایل افزایش تماسها با سامانه 2020 را در روزهای اخیر خارج شدن مودمهای خانگی از مدار به علت قطع برق دانست که این امر مشکلات زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است که امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات با کمک نهادهای درگیر و مسيول به حداقل ممکن برسد.
ريیس روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز دیروز اعلام کرده بود: در پی قطعی پراکنده برق در کشور، 2 هزار دکل مخابراتی از دسترس خارج شدند.
منبع: ایرنا