بورس قرمزپوش ماند | کاهش 968 واحدی شاخص کل

بورس قرمزپوش ماند | کاهش 968 واحدی شاخص کل

روند نزولی همچنان در بازار سرمایه ادامه دارد و امروز هم شاخص‌های بورسی قرمزپوش بودند.

به گزارش همشهری آنلاین، شاخص کل بورس امروز با 968 واحد کاهش در رقم یک میلیون و 438 هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم 2831 واحد کاهش یافت و به رقم 388 هزار و 299 واحد رسید. در این بازار 283 هزار معامله انجام شد که ارزش آن 27 هزار و 481 میلیارد ریال بود.

ملی صنایع مس ایران و فولاد کاوه جنوب کیش نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتروشیمی نوری، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز 55 واحد کاهش یافت و تا رقم 18 هزار و 818 واحد سقوط کرد. در این بازار 134 هزار معامله به ارزش 124 هزار و 116 میلیارد ریال انجام شد. صنعتی مینو، تولید نیروی برق دماوند، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، اعتباری ملل، تولید برق عسلویه مپنا و بنک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پخش البرز نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

  • جزيیات جلسه بورسی‌ها با بانک مرکزی ؛ جلوی روند صعودی نرخ بهره گرفته می‌شود | دلایل نوسانات بازار سرمایه‌ در روزهای اخیر

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد