احتمال رشد قیمت بیت کوین و ارزهای مجازی در جهان

احتمال رشد قیمت بیت کوین و ارزهای مجازی در جهان

به نظر می‌رسد، اقدام شرکت پی پل در فراهم کردن زیرساخت برای خرید و فروش ارزهای مجازی اصلی‌ترین دلیل رشد قیمت امروز بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت ارايه دهنده خدمات پی‌پل اعلام کرد که قصد دارد، زیرساخت لازم برای خرید، نگهداری و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی را برای مشتریانش در انگلیس فراهم کند.

این شرکت امروز اعلام کرد که همین هفته بستر خود برای خریدوفروش ارزهای مجازی در انگلیس را ایجاد خواهد کرد.

این نخستین اقدام پی‌پل در خارج از آمریکا برای ارايه دادن خدمات ارزهای مجازی است و می‌تواند زمینه را برای گسترش استفاده از آنها در سطح بین‌الملل فراهم کند.

این شرکت آمریکایی 403 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان داشته و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارايه‌دهنده خدمات مالی در جهان است که به مشتریانش اجازه دسترسی به ارزهای مجازی را داده است.

اوایل سال جاری بود که شرکت پی پل بستر لازم را برای خرید و فروش ارزهای مجازی برای مشتریانش در آمریکا ایجاد کرده بود و آنها این امکان را پیدا کرده بودند که با استفاده از ارزهای مجازی خود اقدام به خرید کالا و خدمات از میلیون‌ها فروشگاه بکنند.

این شرکت امیدوار است که اقدامش بتواند راه را برای استفاده بیشتر از ارزهای دیجیتال در سطح جهان باز کرده و همچنین بتواند شبکه‌اش را برای استفاده کاربران از ارزهای مجازی که توسط بانک‌های مرکزی کشورها و شرکت‌ها ارايه می‌شود، آماده کند.

دیگر شرکت‌های رقیب نظیر کوین بیس و برخی استارت‌آپ‌ها نظیر ریوولوت، نیز اقدام مشابه پی پل را در انگلیس در پیش گرفته‌اند.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد