حذف مرغ سوخاری از منوی برخی رستوران‌ها

حذف مرغ سوخاری از منوی برخی رستوران‌ها

به علت افزایش قیمت و کمبود مرغ در بازار، مرغ سوخاری از منوی بعضی از رستوران‌ها حذف شده است. ريیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس با تايید این خبر گفت: به دلیل کمبود، مرغ از منوی برخی رستوران‌ها حذف شده است.

تجارت‌نیوز: به علت افزایش قیمت و کمبود مرغ در بازار، مرغ سوخاری از منوی بعضی از رستوران‌ها حذف شده است. ريیس اتحادیه رستوران و سلف سرویس با تايید این خبر گفت: به دلیل کمبود، مرغ از منوی برخی رستوران‌ها حذف شده است.

کمبود مرغ دردسر تازه‌ای را برای رستوران‌ها ایجاد کرده است و باعث شده مرغ سوخاری یکی از غذاهای محبوب مشتریان از منوها حذف شود.

ريیس اتحادیه رستوران و سلف‌‌سرویس تهران به تجارت‌نیوز گفت: مرغ با قیمت مناسب کمیاب شده است و سازمان تعزیرات، بازرسی اتاق اصناف و سازمان حمایت هم اعلام کردند چنانچه مرغ قطعه‌بندی یا مرغ پاک‌شده در هر واحد صنفی ببینیم مغازه‌ها را پلمپ می‌کنیم، به همین دلیل تامین مرغ برای واحدهای صنفی رستوران مشکل شده است.

علی اصغر میر ابراهیمی گفت: نیاز مردم را تامین نمی‌کنند زمانی که خود مردم هم مرغ پیدا می‌کنند می‌گویند از کجا می‌آورید؟

در شرایطی غذای محبوب بسیاری از مشتریان از منوی غذایی رستوران‌ها حذف شده است که چندی پیش ريیس انجمن مرغ‌های گوشتی گفته بود: «مرغ فراوان است اما مردم از صف بستن خوششان می‌آید.»

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد