بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ خزر در صدر ارزش معاملات ظاهر شد

بیشترین ارزش معاملات سهام در بازار امروز/ خزر در صدر ارزش معاملات ظاهر شد

امروز معامله‌گرها 330میلیارد تومان سهام خزر خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه خودرو و ساخت قطعات تعلق داشت و 10.4درصد از کل سهام کلوند...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاینهانا پاکمند، روز جاری در مجموع حدود 10هزار و 240میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خزر»، «شپنا»، «خودرو»، «شستا» و «کلوند» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل 330میلیارد تومان سهام فنرسازی زر دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش 285میلیارد تومان دوم شد و سهام ایرانخودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید. 

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و 395میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات 905میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت. 

امروز 10.4درصد از کل سهام شرکت کاشی‌سازی الوند (کلوند) معامله شد، 10 نماد برتر سهم 20درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 11سهم به بیش از 100 میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 64نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد