مناطق ارزان شرق تهران برای خرید خانه کدامند؟ / 10 میلیون اختلاف قیمت در تهرانپارس

مناطق ارزان شرق تهران برای خرید خانه کدامند؟ / 10 میلیون اختلاف قیمت در تهرانپارس

بر اساس داده‌های دریافتی از نیازمندی‌های سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق شرق شهر تهران به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس داده‌های دریافتی از نیازمندی‌های سایت دیوار در 10 روز گذشته، لیستی از متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در برخی از مناطق شرق شهر تهران به دست آمده است.

متوسط قیمت ثبت شده در آگهی‌های خرید آپارتمان در افسریه که یکی از مناطق ارزان شرق تهران است، 22 میلیون تومان ثبت شده است. قیمت هر متر خانه در سبلان 22٫4 میلیون تومان اعلام شده است.

هر متر آپارتمان مسکونی در منطقه تهرانپارس شرقی و پیروزی 26٫6 میلیون تومان، در منطقه آهنگ 23٫9 تومان ثبت شده است. با توجه به قیمت‌های موجود، متوسط قیمت ثبت شده خرید آپارتمان در بین مناطق شرق تهران تنها در مناطق نام برده شده در کانال 20 میلیون تومان ثبت شده و در دیگر مناطق شرقی تهران هر متر مسکن به طور متوسط بالاتر از 30 میلیون تومان معامله می‌شود.

متوسط قیمت خرید آپارتمان در منطقه حکیمیه 32٫5 میلیون تومان و نیرو هوایی 35٫8 میلیون و در منطقه نارمک با قیمت 38٫8 میلیون تومان اعلام شده است. در بین مناطقی که در کانال 30 میلبیون تومان معامله می‌شوند، منطقه تهرانپارس غربی با هر متر آپارتمان 39٫5 میلیون تومان گران‌ترین نرخ متوسط خرید آپارتمان مسکونی را دارد. متوسط قیمت خرید مسکن در تهرانپارس غربی و تهرانپارس شرقی بیش از 10 میلیون تومان اختلاف قیمت دارد.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی در برخی از مناطق شرق تهران بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار را مشاهده می‌کنید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد