فروش فقط 60 درصد ظرفیت پروازها از امروز/ انجام پروازهای فروخته شده با 100 درصد ظرفیت

فروش فقط 60 درصد ظرفیت پروازها از امروز/ انجام پروازهای فروخته شده با 100 درصد ظرفیت

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ابلاغ مصوبه فروش فقط 60 درصد ظرفیت پروازها از امروز به دلیل شیوع سویه امیکرون و طبق مصوبه ستاد ملی کرونا خبر داد.

رضوی در گفت‌ با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با مقرر شد پروازهای داخلی مجددا با 60 درصد ظرفیت انجام شود.

وی با بیان اینکه از امروز این موضوع به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شد، گفت: همه شرکت‌های هواپیمایی موظف به رعایت این مصوبه ستاد ملی مقابله با هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره پروازهایی که پیش از این فروخته شده است، توضیح داد: به هر حال پیش از این بلیت پروازهای فعلی و روزهای آینده فروخته شده است و مسافران از یک ماه پیش، بلیت این پروازها را خریداری کرده‌اند و امکان ندارد که به مسافران بگوییم که سوار هواپیما نشوند و نمی توان به مسافران گفت که فقط 60 درصد مسافرانی که بلیت گرفته‌اند می‌توانند سوار شوند؛ بنابراین در این پروازها که بلیت آنها از قبل فروخته شده است موضوع فاصله گذاری اجتماعی است و 60 درصد اجرا نمی‌شود اما 100 درصد پروتکل‌ها به صورت دقیق رعایت خواهد شد.

رضوی گفت: اما در بلیت‌هایی که از امروز فروخته می‌شود تا مصوبه بعدی ستاد مقابله با باید فروش فقط 60 درصد ظرفیت هواپیما رعایت شود و سازمان هواپیمایی کشوری نیز بر این موضوع نظارت دارد.

پیام/

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد