بازگشت درآمدهای "شسپا" به روند صعودی

بازگشت درآمدهای "شسپا" به روند صعودی

بیشترین میزان درآمد نفت سپاهان در پنجمین ماه از سال مالی جاری در اختیار «روغن‌پایه (صادراتی)» با 4 هزار و 116 میلیارد ریال بود.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت نفت سپاهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال 1400 مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک ماهه را برابر با 11 هزار و 916 میلیارد ریال اعلام کرده و توانسته مقدار درآمد شناسایی‌شده خود را از ابتدای سال مالی تا پایان مردادماه مبلغی بالغ‌بر 49 هزار و 682 میلیارد ریال به ثبت برساند و مقدار سرمایه طی این دوره را 56 هزار میلیارد ریال گزارش کند.

درآمد‌های شناسایی‌شده "شسپا"

بر پایه این گزارش، مقدار درآمد‌های ثبت‌شده نفت سپاهان در مردادماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش درآمد 148 درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و در مقایسه با ماه گذشته نیز 20 درصد رشد را شاهد بوده، همچنین طی این دوره یک‌ماهه درآمد‌های "شسپا" از 2 بخش بازار داخلی و صادراتی تشکیل‌شده که سهم بازار داخلی برابر با 5 هزار و 168 میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: افزایش درآمد چشمگیر 148 درصدی "شسپا"


بیشترین میزان درآمد نفت سپاهان در پنجمین ماه از سال مالی جاری در اختیار «روغن‌پایه (صادراتی)» با 4 هزار و 116 میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن بخش «روغن‌های فرآیند (صادراتی)» با یک هزار و 594 میلیارد ریال بیشترین مقدار درآمد حاصل‌شده را به خود اختصاص داده‌اند.

مقدار فروش محصولات "شسپا" در مردادماه 1400

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت نفت سپاهان در مردادماه سال جاری میزان فروش محصولات تولیدی خود طی این دوره را برابر با 67.102 مترمکعب اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته 10 درصد افزایش فروش را شاهد بوده، همچنین بیشترین محصول فروش رفته نفت سپاهان «روغن‌های فرآیند (صادراتی)» با 21.371 تن بوده است.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد