پیش‌بینی قیمت طلا امروز 26 بهمن 99

پیش‌بینی قیمت طلا امروز 26 بهمن 99

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد روز شنبه، یک میلیون و 177 هزار تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 11 میلیون و 970 هزار تومان فروخته شد. اما امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد روز شنبه 25 بهمن با 12,100 تومان افزایش، یک میلیون و 177 هزار تومان معامله شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 11 میلیون و 970 هزار تومان فروخته شد. اما امروز برای قیمت طلا و سکه چه پیش‌بینی‌هایی می‌شود؟

به گفته محمد کشتی آرای، نایب ريیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، از صبح دیروز نوسان ارز باعث شد که طلا و سکه در بازار داخل رقم جدیدی را ثبت کنند. پیش‌بینی می‌شود به دلیل بسته بودن بازارهای جهانی امروز قیمت طلا و سکه روند ثابت داشته باشد.

در همین مورد دنیای اقتصاد هم نوشت: افزایش قیمت دلار موجب شد که سکه‌بازان با قدرت بیشتری در موقعیت خرید قرار بگیرند. روز شنبه، سکه 60 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به بهای 11 میلیون و 970 هزار تومان رسید.

سکه بیش از یک ماه است که نوسان بالای مرز 12 میلیون تومانی را تجربه نکرده است و در صورتی که به بالای این مرز بازگردد، می‌تواند موج جدیدی از خریداران را به بازار بکشاند.

گفته می‌شود که پس از ساعت سه بعدازظهر، فلز گرانبهای داخلی تا محدوده 12 میلیون و 100 هزار تومان افزایش پیدا کرد. افزایش قیمت سکه امامی در شرایطی رخ داد که روز جمعه بهای اونس طلا در بازارهای جهانی نتوانست خود را بالای هزار و 830 دلار تثبیت کند.

اخبار مرتبط با طلا را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد