اخبار مهم کدال 28 فروردین 1401 | مجوز افزایش سرمایه نمادهای دارویی و بانکی

اخبار مهم کدال 28 فروردین 1401 | مجوز افزایش سرمایه نمادهای دارویی و بانکی

امرروز یکشنبه 28 فروردین اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت.

به گزارش نبض بورس، امرروز یکشنبه 28 فروردین اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. 

مجوز افزایش سرمایه «دارو» صادر شد

مجوز 73 درصدی افزایش سرمایه شرکت کارخانجات داروپخش توسط سازمان بورس از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر شده است تا در جهت اجرای طرح توسعه واقع شود.

صدور مجوز افزایش سرمایه «وملل»

مجوز 100 درصدی افزایش سرمایه شرکت اعتباری ملل توسط سازمان بورس از محل آورده نقدی سهامداران صادر شده است تا در جهت ارتقای وضعیت موسسه به بانک، اصلاح ساختار مالی و افزایش نسبت کفایت سرمایه انجام گردد.

ستران تاثیر عوارض صادراتی را رد کرد

به دلیل عرضه محصولات تولیدی شرکت سیمان تهران در بازار‌های داخلی و از طریق بورس کالای ایران، وضع عوارض صادرات کالا‌ها بر درآمد عملیاتی و سودآوری این شرکت تاثیری نخواهد داشت.

برگزاری مجدد مناقصه در دسینا

پیرو آگهی مناقصه مندرج در روزنامه‌های همشهری و اطلاعات به اطلاع می‌رساند که تاریخ 1401.01.28 لغایت 1401.02.05 جهت دریافت اسناد مناقصه در نشانی شرکت تعیین و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 1401.02.17 مهلت تحویل بسته‌های پیشنهادی متقاضیان (به شرح مندرج در سایت شرکت) مشخص گردیده است.

حفارس از افزایش کرایه حمل آرد نانوایی کرمانشاه خبر داد

سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با توجه به آنالیز قیمت مصوب نان در سال گذشته اعلام نمود کرایه آرد نانوایی به ازای حمل هر کیسه از 22000 ریال به 40000 ریال تغییر یابد. برآورد درآمد ناخالص شرکت از محل حمل آرد کرمانشاه در سال 1401 از 57024 میلیون ریال به 103680 میلیون ریال بر عملکرد شرکت تاثیرگذار می‌باشد.

کبافق از آثار عوارض صادراتی بر سود شرکت گفت

شرکت معادن بافق اعلام نمود با وضع عوارض 11 درصد بر صادرات کالاها، از سود عملکرد جاری شرکت کاسته خواهد شد.

فمراد هم آثار عوارض صادراتی را اعلام نمود

فمراد بیان داشت آثار مالی وضع عوارض صادرات محصولات بر کاهش سود پیش بینی شده بر اساس مفروضات، 459112 میلیون ریال خواهد بود.

فروش شصفها از 3600 میلیارد تومان گذشت

شرکت پتروشیمی اصفهان در 12 ماهه منتهی به اسفند از فروش محصولات خود 3698 میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ 552 میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می‌باشد. مبلغ فروش این شرکت در مدت 1 ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 622 درصد رشد داشته است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد