کتاب «مدرس میلیونر» به کتابخانه سازمان بورس رفت

کتاب «مدرس میلیونر» به کتابخانه سازمان بورس رفت

ثروتمندی یک اتفاق نیست، یک انتخاب خردمندانه است. هیچ راه میانبری برای ثروتمندی وجود ندارد. چون ثروتمندی مبتنی بر اصول و قواعد است؛ اما با سرمایه‌گذاری در بورس راه رسیدن به قله آمال و آرزوهای شما کوتاه‌تر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، کتاب «مدرس میلیونر» ترجمه و تالیف اسماعیل علی نیا و کاظم هارونکلایی در 390 صفحه توسط انتشارات فکر سبز منتشر شده است. محتوای این کتاب شامل «نه قانون ثروتمند شدن که باید در مدرسه بیاموزید» بر گرفته از کتاب مدرس میلیونر اثر «اندرو هالام» است که توسط پدیدآورندگان ترجمه آزاد شده است و فصل های نقشه راه سرمایه‌گذاری در بورس و فوق تحصص در معامله‌گری سهام را بر پایه تجربیات معامله گری در بورس ایران به آن اضافه شده است.

در این کتاب مدلی برای چینش سبد سهام معرفی شده که شما را قادر می سازد با صرف کمترین زمان و کمترین سطح مالی بالاترین بازدهی را کسب کنید.

فصل‌های کتاب عبارتند از: طوری خرج کنید که ثروتمند شوید، از بزرگترین متحدی که برای سرمایه‌گذاری دارید استفاده کنید، نقشه راه سرمایه‌گذاری در بورس، فیش های کوچک مشت‌های بزرگ را پر می کنند، بر دشمن در آینه پیروز شو، با یک سبد مسيولانه کوهی از پول بسازید، نمونه ای از بلیط دور دنیا برای شاخص‌سازی، نه شما نباید به تنهایی تصمیم به سرمایه‌گذاری بگیرید، نگاهی به دفترچه بازی پیلفرر بیندازید، از وسوسه دوری کنید، فوق تخصص در معامله‌گری سهام.

این کتاب اخیرا به مجموعه کتاب های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال 1374 با هدف اطلاع‌رسانی و ارايه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه‌گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت. ماحصل این تلاش گردآوری بیش از 5945 عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، 4986 عنوان کتاب فارسی، 2415 عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، 64 عنوان نشریه تخصصی و 6416 عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل 81 مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

علاقه‌مندان جهت جستجو در منابع کتابخانه می‌توانند به سایتhttp://lib.seo.ir/faces/home.jspx مراجعه و یا با شماره تلفن 84083191 تماس بگیرند.

آدرس کتابخانه: خیابان حافظ پایین‌تر از خیابان جمهوری نبش خیابان هاتف ساختمان بورس طبقه 4.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد