درآمدهای "خراسان" 44درصد بیشتر از فروش99/ 46درصد فروش مهر صادرات خورد

درآمدهای "خراسان" 44درصد بیشتر از فروش99/ 46درصد فروش مهر صادرات خورد

بیشترین میزان درآمدی که در بازار داخلی کسب‌شده از محصول «اوره حمایتی» با 746 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، پتروشیمی خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال مالی 99 مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با 2 هزار و 637 میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز درآمد‌های عملیاتی بالغ‌بر 21 هزار 954 میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

درآمد‌های عملیاتی "خراسان" از ابتدای سال مالی 99

بر پایه این گزارش میزان درآمدی که پتروشیمی خراسان در اسفندماه سال 99 اعلام شده، نسبت به ماه گذشته 108 درصد افزایش را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است که میزان درآمد اسفندماه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 57درصد رشد را به همراه داشت؛ همچنین درآمد‌های ارايه‌شده "خراسان" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز نسبت به سال گذشته 55 درصد افزایش را گزارش کرده است.

باید اشاره داشت که درآمد اسفند‌ماه شرکت 44درصد بیشتر از متوسط فروش سال 99 بوده است.

بیشترین میزان درآمد‌های پتروشیمی خراسان در اسفندماه از بخش فروش محصولات در بازار داخلی با یک هزار و 424 میلیارد ریال بوده، همچنین بیشترین میزان درآمدی که در بازار داخلی کسب‌شده از محصول «اوره حمایتی» با 746 میلیارد ریال بوده و «ملامین داخلی» نیز جایگاه بعدی را از آن خود کرده است.

مقدار 46درصد از درآمد شرکت از طریق فروش صارداتی و 54درصد از درآمد شرکت از طریق فروش داخلی نسبت فروش شرکت در گزارش‌ها عنوان شده است.


  • بیشتر بخوانید:
افت 7 درصدی نرخ فروش کریستال ملامین "خراسان"

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد