تحلیل سهام وپاسار، روند صعودی است؟

تحلیل سهام وپاسار، روند صعودی است؟

وپاسار از جمله سهام خوب بانکی است که امروز به محض بازگشت بازار به سمت صف خرید پیش رفت. آیا سیگنال خرید در این سهم صادر شده است؟

به گزارش نبض بورس، وپاسار در روز‌های اخیر علی رغم سیر نزولی بازار معاملات به نسبت خوبی را داشته است به طوری که در چند روز اخیر که بازار با اصلاح جدی همراه بوده، اما وپاسار روند معاملاتی با ثباتی را پشت سر گذاشته است. امروز 30 دی 99 هم به محض ظهور اولین نشانه‌های برگشت بازار به سمت صف خرید پیش رفت تا اینکه در پایان بازار با معامله 81.5 میلیون برگه سهم و پایانی مثبت 1.2 درصد مثبت به کار خود پایان داد.

سیگنال خرید وپاسار صادر شده است؟
 
 

وپاسار بعد از برگشت قیمت از محدوده 800 تومان در دو ماه پیش، توانست تا فیبوی 0.61 اصلاح در 1200 تومان، قیمت را ریکاور کند اما هنوز موفق به عبور از آن نشده است. از طرفی دیگر با افت اندیکاتور RSI تا محدوده خط روند صعودی آبی رنگ و برگشت به موقع از آن، این بار شانس گذر از محدوده فیبوی 0.61 اصلاح در 1200 تومان را دارد. در صورت عبور قیمت از 1220 تومان و تثبیت بالای آن، هدف بعدی قیمت در 1450 تومان قرار دارد.

شکست خط روند نزولی کوتاه مدت در اندیکاتور RSI مطابق تصویر، امید به برگشت قیمت و دستیابی به اهداف گفته شده را بالا برده است. نکته دیگر، میانگین وزنی 40 روزه سهم است که اگر در بازار فردا، قیمت موفق به عبور از آن شود مسیر برای پیش روی قیمت تا تارگت 1450 تومان باز می شود.
در پایان باید این موضوع را نیز بیان کرد که سهم در روزهای بحرانی بازار عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده است و این ثبات نکته مثبتی برای سهم محسوب می شود.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد