کم فروشی در بازار لوازم خانگی/ لوازم جانبی کالا حذف می‌شود!

کم فروشی در بازار لوازم خانگی/ لوازم جانبی کالا حذف می‌شود!

نایب ريیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می‌گوید: برخی فروشگاه‌های آنلاین یا واحدهای صنفی لوازم جانبی برخی برندهای خارجی را جداگانه به خریدار می‌فروشند!

به گزارش تجارت‌نیوز، کم فروشی به بازار لوازم خانگی رسید. با افزایش سرسام‌آور قیمت برخی برندهای خارجی فروشگاه‌های آنلاین، لوازم جانبی لوازم خانگی را حذف کرده‌اند تا قیمت را کاهش دهند و به اصطلاح مشتریان را نپرانند!

برای نمونه یکی از سایت‌های فروش آنلاین گوشت‌کوب برقی در حالی که تصویر کالا را با کلیه لوازم جانبی به نمایش گذاشته است، در توضیحات فروش قید کرده ظرف غذاساز و آسیاب ندارد!

نایب ريیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در این مورد به تجارت‌نیوز توضیح داد: با ممنوعیت واردات کالا برخی فروشگاه‌های آنلاین یا واحدهای صنفی قطعات جانبی کالاها را برداشته و جداگانه با قیمت جدیدی می‌فروشند که این اقدام تخلف است!

محمدحسین اسلامیان گفت: به عنوان نمونه قیمت گوشت‌کوب برقی برندهای درجه یک حدود یک میلیون و 500 هزار تومان است اما برخی فروشگاه‌ها این کالا را تا سقف چهار میلیون تومان هم می‌فروشند! یا ممکن است قطعات آن را حذف کرده و به صورت جداگانه بفروشند!

به گفته او، این امر مصداق گران‌فروشی و کلاهبرداری در معامله است و مردم چنانچه با این موارد رو به رو شدند باید به اتحادیه مربوطه گزارش دهند.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد