پیش بینی قیمت بیت کوین توسط آدم و حوا

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط آدم و حوا

قیمت بیت کوین (BTC) ممکن است نسبت به اوج 69 هزار دلاری خود در نوامبر 2021، 70 درصد کاهش داشته باشد، اما حرکت بازگشتی...

به گزارش سایت کوین تلگراف، یکی از دلایل این استدلال صعودی، تشکیل یک الگوی تکنیکال به نام کف دوقلوی آدم و حوا (Adam-and-Eve double bottom) در نمودار بیت کوین است. دره V شکل این الگو، آدم و دره ته‌گرد آن، حوا نام دارد. به عنوان یک قانون تحلیل تکنیکال، این الگو معمولا افزایش قیمتی برابر با حداکثر فاصله بین پایین‌ترین نقطه الگو و خط مقاومت آن، را هدف قرار می‌دهد.

با توجه به این، نمودار BTC/USD در حال نزدیک شدن به شکست الگوی آدم و حوا است که سطح 28 هزار دلار تا 28،500 دلار را هدف قرار داده است. در صورت دستیابی به این هدف، قیمت بیت کوین در سه ماهه سوم سال 2022، شاهد رشدی 30 درصدی (در مقایسه با سطوح فعلی) خواهد بود.

با این حال و در بازه‌های زمانی بزرگ‌تر، ساختار صعودی آدم و حوا در تضاد با ساختار تکنیکال دیگری است که نشان‌دهنده افت بیشتر قیمت بیت کوین در روزهای آینده است.

این الگوی ادامه‌دهنده که مثلث صعودی نام دارد، زمانی شکل می‌گیرد که قیمت در داخل مقاومت خط روند افقی و حمایت خط روند افزایشی، تثبیت شود. در صورت تکمیل و تحقق این الگو، قیمت بیت کوین بسته به نقطه شکست می‌تواند به محدوده 16 هزار دلار تا 20 هزار دلار سقوط کند.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد