پیاده‌سازی ماشین‌حساب‌های اختیارمعامله در سایت TSETMC

پیاده‌سازی ماشین‌حساب‌های اختیارمعامله در سایت TSETMC

وحید مطهری‌نیا، مدیر عملیات بازار ابزارهای نوین مالی بورس تهران گفت: در راستای توسعه بازار ابزارهای مشتقه، ماشین حساب‌های بازار اختیارمعامله با همکاری شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در صفحه هر نماد در سایت TSETMC پیاده‌سازی شده و از امروز مورخ 23 اسفند، در اختیار فعالان بازار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) به نقل از بورس تهران، وحید مطهری‌نیا مدیر عملیات بازار ابزارهای نوین مالی بورس تهران از انجام اصلاحاتی در سایت TSETMC خبر داد و افزود: در راستای توسعه بازار ابزارهای مشتقه، ماشین حساب‌های بازار اختیارمعامله با همکاری شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در صفحه هر نماد در سایت TSETMC پیاده‌سازی شده و از روز جاری در اختیار فعالان بازار قرار گرفت.

مطهری‌نیا تصریح کرد: این مدیریت همواره در تلاش است اقدامات توسعه‌ای با هدف رشد بازار مشتقه را به انجام رسانده و بستر و امکانات لازم را جهت ایجاد فضای مناسب سرمایه‌گذاری در این بازار فراهم کند.

وی افزود: طراحی و پیاده‌سازی ماشین‌حساب‌های بازار اختیارمعامله در سایت TSETMC نیز یکی دیگر از اقداماتی است که با همکاری شرکت مدیریت فناوری بورس تهران به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر عملیات بازار ابزارهای نوین مالی بورس تهران خاطرنشان کرد: طراحی و ایجاد دیده‌بان مختص بازار اختیارمعامله در سایت TSETMC که دارای فیلدهای تخصصی این بازار همچون موقعیت‌های باز و اندازه قرارداد و سایر موارد مربوطه است، در دستور کار این مدیریت بوده که در سال آینده با همکاری شرکت مدیریت فناوری بورس تهران پیاده‌سازی خواهد شد.

وی در پایان گفت: بدین ترتیب، امکان فیلترنویسی‌ و دریافت و پردازش اطلاعات کامل بازار اختیارمعامله توسط معامله‌گران و فعالان این بازار میسر خواهد شد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد