انتصابات جدید در شرکت پشتیبانی امور دام کشور

انتصابات جدید در شرکت پشتیبانی امور دام کشور

ایلنا: در راستای ایجاد تسریع و تسهیل بیشتر در انجام کلیه امور و ماموریت‌های شرکت پشتیبانی امور دام، مدیرعامل و عضو هیات مدیره با صدور احکامی انتصاب ضمن عملیاتی کردن...

به گزارش ایلنا، محسن سلامی در ابتدای جلسه معارفه منصوبین جدید با حضور کلیه معاونان و مدیران ستادی، اعضای هیات مدیره و حضور وبیناری مدیران کل استانی، در محل سالن جلسات  شرکت، با تبریک اعیاد سعید پیشرو و تقدیر از زحمات کلیه پرسنل پشتیبانی امور دام در اقصی نقاط کشور به خصوص در ایام اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها و ابراز خرسندی از ظرفیت موجود سرمایه انسانی برای ایشان، توفیق خدمت در نهایت صحت و سلامت و حسن عاقبت آرزو کرد.

جعفر آهنگری، عضو هیات مدیره نیز با آرزوی توفیق برای کلیه همکاران منصوب شده، به اجرای هرچه سریع‌تر ساختار سازمانی جدید در تمامی زیربخش‌های معاونت‌ها و مدیریت‌های منصوب شده، تاکید کرد.

در ادامه این جلسه احکام صادره به شرح زیر توسط مدیران ارشد به منصوبین تحویل شد:

- محمد جعفری، سرپرست معاونت بازرگانی داخلی

- حسین سلامی، سرپرست اداره‌کل بازرگانی خارجی

- محمد اورمزدی، مدیرکل کنترل کیفی

- کیوان حاجیان، مدیرکل دفتر فنی

- مهران صادقیان، سرپرست اداره‌کل تامین دام و فرآوری محصولات دامی

- رضا کریمی، سرپرست اداره‌کل بازرگانی داخلی

- عباس امامی، مدیرکل تامین و توزیع نهاده‌های دامی و سرپرست اداره کل تنظیم و رصد و پایش بازار

در پایان جلسه، محمد جعفری، سرپرست معاونت بازرگانی داخلی زمان ابلاغ دستورالعمل خرید مرغ به خصوص سویه آرین بر تسریع در امور بازرگانی، کاهش دیوان‌سالاری در این حوزه و بهبود مدیریت ذخایر استراتژیک گوشت مرغ تاکید کرد و محمدمهدی صادقی، معاون برنامه‌ریزی مدیریت توسعه و منابع از پرداخت وجه مطالبات مرغداران در چند روز آینده خبر داد.

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد