سهامداران کگهر بخوانند / سود کگهر چقدر افزایش یافت؟

سهامداران کگهر بخوانند / سود کگهر چقدر افزایش یافت؟

نماد کگهر امروز صورت مالی 6 ماهه حسابرسی‌شده خود را منتشر کرد که بر اساس آن میزان سود خالص این شرکت رشدی 318 درصدی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در کدال، شرکت سنگ‌آهن گهر زمین که با سرمایه ثبت شده 2٫5 هزار میلیارد تومانی در بورس فعال است، امروز صورت مالی شش ماهه حسابرسی شده خود را منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعیه کگهر در 6ماهه منتهی به 31 خرداد 1400 حدود 10 هزار میلیارد تومان (9هزار و 859 میلیارد تومان) درآمد عملیاتی داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 200 درصد بیشتر شده است. با احتساب بهای تمام شده، سود خالص این شرکت 5٫5 هزار میلیارد تومان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه پارسال رشدی 225 درصدی داشته است.

به گزارش کدال، کگهر در این مدت توانسته سود خالص هر سهم را به 226 تومان برساند که نسبت به مدت مشابه پارسال 318 درصد بیشتر شده است.

در معاملات امروز بازار سهام کگهر به دلیل عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات، به حالت تعلیق درآمد. قیمت پایانی کگهر در روز شنبه 13 آذرماه 4579 تومان بود که P به E این نماد را به 11٫85 واحد رسانده است.

سهامداران کگهر در یک ماه گذشته ضرری 5 درصدی را متحمل شده‌اند، و بازدهی یکساله این نماد مثبت 2٫4 درصد بوده است. کگهر یکی از معدود نمادهایی است بازدهی یکساله آن مثبت بوده است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد