انتقال کفاشان به قرچک به کجا رسید؟

انتقال کفاشان به قرچک به کجا رسید؟

ريیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش‌های دست دوز تهران گفت که در حال حاضر بیش از 70 تولید کننده کفش در شهرک صنعتی قرچک مستقر هستند، اما مشکلاتی به ویژه در زمینه حمل و نقل در این شهرک وجود دارد که شرایط را برای انتقال سخت کرده است.

رسول شجری در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی درباره استقرار اصناف تولیدی کفش در شهرک‌های صنعتی، گفت: بخشی از زمین‌ها در شهرک صنعتی قرچک به صنعت کفش اختصاص داده شده و در حال حاضر بیش از 70 تولید کننده کفش در این شهرک مستقر هستند.

وی با بیان اینکه به جز کفش هفت صنف دیگر نیز در این شهرک صنعتی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: اما در حال حاضر شرایط برای انتقال صنوف به طور کامل به شهرک‌های صنعتی فراهم نیست.

به گفته ريیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش‌های دست دوز تهران، مشکل اصلی حوزه حمل و نقل است. البته تفاهماتی با تاکسیرانی انجام شده است به طور کلی با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، این تغییر زحماتی دارد که باید تحمل کنیم تا به مرحله دلخواه برسیم.

دی ماه سال گذشته، ريیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان کفش‌های دست دوز تهران از پلمب حدود 100 واحد صنفی تولیدی در منطقه سپهسالار خبر داده و گفته بود که طبق قانون واحدهای صنفی تولیدی به دلیل ترافیک باید از منطقه سپهسالار خارج شوند، اما در شهرک صنعتی فقط زمین خالی در اختیار واحدها قرار می‌گیرد و امکان انتقال سریع آن‌ها در این شرایط سخت اقتصادی وجود ندارد.

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد