پیام مدیرعامل سایپا برای هفته نیروی انتظامی

پیام مدیرعامل سایپا برای هفته نیروی انتظامی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به خدمتگزاران و تلاشگران عرصه امنیت و پلیس راهور کشور تبریک گفت.

سایپانیوز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به خدمتگزاران و تلاشگران عرصه امنیت و پلیس راهور کشور تبریک گفت.

متن پیام سیدجواد سلیمانی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه خدمتگزاران عرصه امنیت جامعه به ویژه خدمتگزاران مردم در پلیس راهور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

پیشرفت، تعالی، توسعه و شکوفایی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی تنها با زیربنا قراردادن امنیت کلی جامعه محقق می‌شود و در این میان نیرو‌های خدمتگزار نظامی و انتظامی در برقراری این امنیت پایدار، محوری‌ترین و حیاتی‌ترین نقش را بر عهده دارند.

دلاورمردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با مجاهدت‌های مستمر خود، بستر امن زندگی و امنیت پایدار در ایران اسلامی را برای کار و فعالیت ملت ایران در جهت رشد و توسعه فراهم ساخته و تبدیل به مامن امن آحاد جامعه و لنگرگاه ایجاد ثبات و آرامش در درون مرزهای این سرزمین پرافتخار شده‌اند.

همکاری و همدلی دلسوزانه و مشفقانه نیروهای خدوم انتظامی به‌ویژه در پلیس راهور با صنعتگران عرصه خودروسازی به‌ویژه گروه خودروسازی سایپا در زمینه‌های مختلف، نمایانگر عزم و اراده این نیرو در کمک به جریان تولید ملی و حمایت از کارگران و صنعتگران ایرانی است.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در گروه خودروسازی سایپا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه سبزپوشان عرصه امنیت جامعه تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را در خدمت به انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

سیدجواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد