بیشترین ارزش معاملات سهام (3 آبان) / ارزش کل معاملات با افت 10درصدی مواجه شد

بیشترین ارزش معاملات سهام (3 آبان) / ارزش کل معاملات با افت 10درصدی مواجه شد

امروز معامله‌گرها 130میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و 4.5درصد از کل سهام...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع بیش از سه هزار و 760میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد شپنا، آریان، شبندر، فولاد و های وب به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز معاملاتی هفته معادل 130میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، سرمایه‌گذاری پارس آریان پس از معاملاتی به ارزش 120میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام پمپ‌ سازی ایران‌ (تپمپی) با افت 6.8درصدی و سهام کاشی الوند (کلوند) با افت 5.6درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که 480میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات 470میلیارد تومانی دوم شد و «خودرو و ساخت قطعات» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 4.5درصد از کل سهام گسترش صنایع ‌و خدمات کشاورزی (تکشا) معامله شد، 10نماد برتر سهم 21.2درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 46 نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد