سنگین ترین صف های خرید و فروش / کاهش نسبی فشار فروش در بازار!

سنگین ترین صف های خرید و فروش / کاهش نسبی فشار فروش در بازار!

خالص سفارشات فروش سهام به بیش از540میلیارد تومان می‌رسد. « استخراج کانه‌های فلزی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف کدما به 7.2درصد کل تعداد سهام آن...

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 330میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 870میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به 540میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «کدما»، «کالا» و «فرابورس» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت معدنی دماوند بیش از 245میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «شکام»، «لپارس» و «فروس» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 225میلیارد تومان (68درصد کل) و 10صف فروش برتر 645میلیارد تومان (74درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 10نماد و حجم صف‌های فروش در 13نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت معدنی دماوند با نماد (کدما) به 7.2درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«استخراج کانه‌های فلزی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 245میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 210میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات شیمیایی» با تقاضای خرید 60میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 60درصد از هزار و 195میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و 395میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 86درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و 595میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

 

 

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد