افزایش سرمایه کدام نمادها به تایید رسید؟

افزایش سرمایه کدام نمادها به تایید رسید؟

بر اساس آگهی منتشر شده در سامانه کدال، افزایش سرمایه نفت سپاهان و سرمایه‌گذاری سبحان و داروسازی دانا تایید شد. همچنین افزایش سرمایه شرکت‌های صنایع تجهیزات نفت و لیزینگ ایران به تایید حسابرس رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های نفت سپاهان و سرمایه‌گذاری سبحان و داروسازی دانا افزایش سرمایه تایید شده دارند. همچنین حسابرس و بازرس قانونی پبشنهاد افزایش سرمایه شرکت‌های صنایع تجهیزات نفت و لیزینگ ایران را به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کردند.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان (نماد وسبحان) از مبلع 130 میلیارد تومان به مبلغ 390 میلیارد تومان افزایش سرمایه دارد.

شرکت نفت سپاهان با عنایت به مجوز افزایش سرمایه، بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 2 اسفند 99 افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 600 میلیارد به مبلغ 950 میلیارد تومان، از محل سود انباشته، در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

آگهی ثبت افزایش سرمایه نماد ددانا از مبلغ 80 میلیارد به مبلغ 240 میلیارد تومان در سامانه کدال ثبت شد.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیيت مدیره درباره افزایش سرمایه شرکت صنایع تجهیزات نفت از مبلغ 44 میلیارد به مبلغ 120 میلیارد از محل مطالبات حاصل شده سهامداران و آورده نقدی به منظور سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فرعی، اصلاح ساختار مالی اريه شد.

در شرکت لیزینگ ایران افزایش سرمایه از مبلغ 60 میلیارد به مبلغ 400 میلیارد تومان از محل آورده نقدی به تایید حسابرس رسید.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه صنایع تجهیزات نفت و لیزینگ ایران منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد