قیمت سکه امروز | قیمت سکه در کانال 14 میلیون باقی ماند

قیمت سکه امروز | قیمت سکه در کانال 14 میلیون باقی ماند

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه اول مرداد 1401 در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 950 هزار تومان ر...
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قیمت سکه در روزهای اخیر نوسانی بوده است. با وجود این یک کارشناس بازارهای مالی معتقد است ابهام در مذاکرات وین و چشم‌انداز تورمی کشور، احتمال رشد قیمت‌ سکه در مرداد را نشان می‌دهد.قیمت سکه نوسان دارد. احتمال افت قیمت سکه در هفته پیش رو وجود دارد. آخرین وضعیت قیمت سکه در هفته ای که گذشت را در ادامه بخوانید.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه اول مرداد 1401 در بازار آزاد تهران به 14 میلیون و 950 هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم به 14 میلیون و 300 هزار تومان رسید.

قیمت هر قطعه نیم سکه نیز به 8 میلیون و 150 هزار تومان، ربع سکه 5 میلیون و 150 هزار تومان و سکه یک گرمی 3 میلیون و 50 هزار تومان رسید.

قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی نیز 1728 دلار و 15 سنت و هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 371 هزار و 248 تومان است.

قیمت سکه در آخرین روز کاری تیر

قیمت‌ دلار و طلا در آخرین روز کاری تیر 1401 نوساناتی داشت. وضعیت بازار دلار، طلا و سکه را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار دلار، طلا و سکه روز گذشته نوساناتی داشت. قیمت دلار در صرافی ملی با اندکی کاهش نسبت به سه‌شنبه 27873 تومان اعلام شد.

دلار در بازار آزاد نسبت به روز سه‌شنبه روند با ثباتی داشت. در برخی کانال‌های تلگرامی دلار در روزهای اخیر روند کاهشی داشته اما هنوز با کانال پایین‌تر فاصله دارد. البته برخی منابع نیز معتقدند این کانال‌ها قیمت‌ها را بیشتر از رقم واقعی اعلام می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، قیمت دلار نیمایی امروز با 0٫09 درصد کاهش نسبت به روز کاری گذشته، به قیمت 25996 تومان رسیده است.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد