ایجاد ریزموج صعودی در بورس/ شاخص کل به 1٫4 میلیون واحد برگشت

ایجاد ریزموج صعودی در بورس/ شاخص کل به 1٫4 میلیون واحد برگشت

روند مثبت در بورس همچنان ادامه دارد. شاخص کل در میانه بازار به کانال 1٫4 میلیون واحدی بازگشته و احتمالا تا پایان نیز این کانال را حفظ می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، روند مثبت در بورس همچنان ادامه دارد. شاخص کل در میانه بازار با 1٫23 درصد رشد به محدوده یک میلیون و 404 واحدی رسیده است. احتمالا تا پایان امروز روند صعودی ادامه خواهد داشت و شاخص این کانال را حفظ می‌کند. در حال حاضر بازار سهام روند مثبت خود را با پیشتاری فولاد، شستا و فارس ادامه می‌دهد.

نیما میرزایی، کارشناس بازار سهام در خصوص وضعیت بورس در اولین روز از آذرماه عنوان کرد: با اخبار مثبت دیروز در خصوص افزایش سرمایه شستا و وبملت بازار امروز متعادل است.

وی افزود: شاخص کل به حمایت محکم یک میلیون 380 هزار واحدی رسیده است و این یک کف معتبر است. علاوه بر خبرهای مثبت افزایش سرمایه دو نماد مهم بورسی، افزایش اندک قیمت دلار نیز به رشد بازار سهام کمک کرده است.

میرزایی معاملات را روان توصیف و خاطرنشان کرد: اگر در ادامه ارزش معاملات بالاتر برود می‌توانیم به یک موج اصلاحی با نوسانات رو به بالا خوشبین باشیم.

این کارشناس در ادامه تاثیر حذف ارز 4200 تومانی برای برخی از اقلام دارویی بر بورس را روانی دانست و اظهار کرد: این موضوع پیش از این اثر خود را روی سودآوری این شرکت‌ها گذاشته و این خبر حالا اثر روانی مثبتی در کوتاه‌مدت خواهد داشت.

وی گفت: از نظر تکنیکال امکان بازگشت شاخص کل به کانال 1٫4 میلیون واحدی وجود داشت،

میرزایی گفت: امروز ستاد تنظیم بازار جلسه‌ای پیرامون قیمت‌گذاری مجدد خودرو خواهد داشت که در صورت نتیجه‌بخش بودن خبر مهمی برای گروه خودرو است.به طور کلی در حال حاضر شاهد ایجاد یک ریزموج صعودی هستیم که بیشتر ریالی است تا دلاری. خبرهای جلسه قیمت‌گذاری خودرو نیز می‌تواند امروز این ریزموج صعودی ریالی را تقویت کند.

 

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد