کدال‌نگر 21 فروردین 1400/ غبهشهر 632ریال سود تقسیم کرد

کدال‌نگر 21 فروردین 1400/ غبهشهر 632ریال سود تقسیم کرد

این گزارش به بررسی اطلاعیه‌های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن‌ها را تحلیل می‌کند. افزایش سرمایە 198درصدی شرکت پاکسان در مرجع ثبت شرکت‌‎ها به ثبت...

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ کدال‌نگر 21 فروردین 1400 به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«شپاکسا»: افزایش سرمایە 198درصدی شرکت پاکسان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی در مرجع ثبت شرکت‌‎ها به ثبت رسیده‌است.

«زنجان»: شرکت  صنایع کشاورزی و کود زنجان در خصوص وضعیت افزایش سرمایه شفاف سازی کرد و اعلام نمود فرایند افزایش سرمایه این شرکت به طور جدی در حال پیگیری می باشد.

«پارتا»: مجوز افزایش سرمایه 83درصدی شرکت مجتمع‌صنعتی ‌آرتاویل ‌تایر از محل سود انباشته صادر شد.

«وسین»: مجوز افزایش سرمایه 292درصدی بیمه سینا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«غگرجی»: مجوز افزایش سرمایه 347درصدی شرکت بیسکوییت غگرجی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«قچار»: مجوز افزایش سرمایه 339درصدی شرکت فراورده‌های غذایی و قند چهارمحال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«قپیرا»: مجوز افزایش سرمایه 1165درصدی قپیرا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها صادر شد.

«دپارس»: مجوز افزایش سرمایه 81 درصدی شرکت پارس دارو از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی صادر شد.

«بسویچ»: افزایش سرمایه مجوز افزایش سرمایه 100درصدی بسویچ از محل سود انباشته صادر شد.

اطلاعیه‌ها

«شپلی»: شرکت پلی اکریل ایران اعلام نمود پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کنترل قیمت سهم شپلی و سفارش گذاری‌های غیر معمول به استحضار می‌رساند هیيت مدیره درخواست بررسی و کنترل سفارش گذاری‌ها و برخورد قضایی با تخلفات احتمالی جهت صیانت از حقوق سهامداران را به مدیریت محترم نظارت بر ناشران ارسال می‌نماید.

«جم»: شرکت پتروشیمی جم از شروع مجدد فعالیت در واحد پلی اتیلن سنگین HDPE که به دلیل تعمیرات دوره ای متوقف شده بود، خبر داد.

گزارش‌های ماهانه

«سکرما»: شرکت گروه صنایع سیمان کرمان، در 12ماهه منتهی به اسفند سال 1399 حدود 75میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ 26میلیارد تومان آن مربوط به اسفند ماه می باشد.

«حفاری»: شرکت حفاری شمال در مدت 12ماهه منتهی به اسفند حدود هزار و  235میلیارد تومان درآمد از ارايه خدمات به دست آورد که نسبت به دوره مشابه قبل رشد 34درصدی داشته است.

«غبهشهر»: شرکت صنعتی بهشهر، در 3ماهه منتهی به 99.12.30 مبلغ 632ریال سود به ازای هر سهم محقق شده است. این میزان سود نسبت به دوره مشابه سال گذشته، 126درصد افزایش یافته‌است. حاشیه سود خالص این شرکت در دوره یاد شده به 16درصد رسید این در حالی‌است که این رقم در دوره قبل 9درصد بود.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد