افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو شدت گرفت

افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو شدت گرفت

از ابتدای هفته تاکنون افزایش قیمت‌ها خصوصا در بین خودرو‌های گروه پراید شدت گرفته است؛ خودرو پراید 111 از ابتدای هفته تاکنون 4 میلیون تومان گران شده است.

خبرآنلاین: از ابتدای هفته تاکنون افزایش قیمت ها خصوصا در بین خودروهای گروه پراید شدت گرفته است؛ خودرو پراید 111 از ابتدای هفته تاکنون 4 میلیون تومان گران شده است.

بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که افزایش قیمت ها در این بازار از ابتدای هفته تاکنون شدت گرفته است و این افزایش قیمت ها بیشتر در بین خودروهای گروه پراید مشهود است؛ خودروهایی که به سبب میانگین قیمتی پایین تر نسبت به سایر خودروهای موجود در بازار در نتیجه بالا بودن تقاضا برای آنها درصد بیشتری افزایش قیمت را تجربه می کنند.

خودرو پراید 111 از ابتدای هفته تاکنون 4 میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر 138 میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو پراید 131 نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و به قیمت 125 میلیون تومان رسیده است و مدل 132 این خودرو نیز در این مدت 2 میلیون تومان گران شده است و به قیمت 121 میلیون تومان رسیده است و پراید 151 نیز از 134 میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به قیمت 135 میلیون تومان رسیده است.

خودروهای گروه پژو نیز از ابتدای هفته افزایش قیمت را تجربه کرده اند؛ خودرو پژو 205 تیپ 5 این گروه در این مدت 3 میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر 170 میلیون تومان قیمت خورده است و خودرو مونتاژ پژو 2088 مدل 99 این گروه نیز در این مدت 10 میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر 885 میلیون تومان قیمت خورده است. در این مدت اما نوسانات قیمتی در سایر خودروهای موجود در بازار به حداقل رسیده است و با این وجود خودرو دنا معمولی مدل 1400 در این مدت 3 میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر 295 میلیون تومان قیمت خورده است.

گفتنی است که روند نرخ ارز نیز از ابتدای امروز تاکنون صعودی بوده است که به گرانی های بیشتر در بازار خودرو دامن زده است؛ هر دلار آمریکا از 24 هزار و 590 تومان در صبح امروز در حال حاضر به قیمت 24 هزار و 632 تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد