پایان عملیات اعزام حجاج به سرزمین وحی در 3 فرودگاه کشور

پایان عملیات اعزام حجاج به سرزمین وحی در 3 فرودگاه کشور

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: عملیات رفت پروازهای حج در ‌‌فرودگاه‌‌های زنجان، ساری‌ و یزد‌ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسام قربانعلی امروز در جمع اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت اعزام حجاج، اظهار داشت: تا ساعت 24 روز چهارشنبه 10 خرداد، تعداد 73 پرواز به سمت سرزمین وحی انجام شد و زوار را جابه‌جا کرد.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در این 73 پر‌واز 17 هزار و 285 نفر از حجاج به خانه خدا اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه بخش قابل توجهی از پروازها به موقع انجام شده است، گفت: برخی پروازها هم با تعجیل ‌و با حضور همه زوار انجام شد؛ میانگین تاخیرات پروازهای حج تاکنون 25 دقیقه‌ بوده است و فقط یک مو‌رد تاخیر آزاردهنده 6 ساعته داشتیم و اغلب پروازها تاکنون در زمان‌بندی مناسب انجام شده است.

قربانعلی با بیان اینکه پروازهای حج فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت منظم در حال انجام است، اظهار کرد: عملیات رفت پروازهای حج در ‌‌فرودگاه‌‌های زنجان، ساری‌ و یزد‌ به پایان رسید.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: در فرودگاه‌هایی نظیر شیراز، اصفهان و غیره هم عملیات اعزام حجاج به صورت منظم در حال انجام است.

پایان پیا‌م/‌

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد