وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان: عملیاتی شدن توافقات اجلاس به تحکیم مناسبات دو کشور منجر می‌شود

وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان: عملیاتی شدن توافقات اجلاس به تحکیم مناسبات دو کشور منجر می‌شود

ایلنا: زیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان گفت: عقیده دارم عملی کردن توافقات صورت گرفته در این نشست‌ها می‌تواند نقش موثری در تحکیم و گسترش همکاری‌های بین ایران و...

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، دلیر جمعه وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان در آیین اختتامیه پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تاجیکستان با ابراز رضایت از برگزاری کمیسیون‌های مشترک بین دو طرف گفت: کارشناسان و متخصصان دو کشور در جلسات و کمیسیون‌های مشترک اجلاس پانزدهم مسايل و موضوعات مختلف را بررسی کردند.

وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان ادامه داد: عقیده دارم عملی کردن توافقات صورت گرفته در این نشست‌ها می‌تواند نقش موثری در تحکیم و گسترش همکاری‌های بین ایران و تاجیکستان داشته باشد.

وی افزود: انعقاد پیمان‌های دوجانبه در حوزه‌های مختلف تجاری، اقتصادی و راه‌اندازی مراکز آموزشی و نمایشگاه‌ها در دو کشور از جمله دستاورد‌های این اجلاس بود.

وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان در ادامه سخنان خود گفت: در رابطه با عملی کردن توافقات گذشته مشکلات و محدودیت‌هایی مانند ضمانتنامه‌ها وجود داشت که در این اجلاس مورد بررسی قرار گرفت و عقیده داریم رفع این مشکلات می‌تواند به تقویت همکاری‌های دو کشور کمک کند.

دلیر جمعه در بخش پایانی سخنان خود نیز ضمن تشکر از طرف ایرانی تاکید کرد: اطمینان کامل دارم که عملیاتی شدن توافقات صورت گرفته طی این اجلاس در تحکیم مناسبات دو کشور در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و ... نقش موثر خواهد داشت.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد