سهامداران زاگرس بخوانند | زمان برگزاری مجمع عمومی و واریز سود پتروشیمی زاگرس

سهامداران زاگرس بخوانند | زمان برگزاری مجمع عمومی و واریز سود پتروشیمی زاگرس

برخی از کاربران سایت نبض بورس در بخش صدای سهامدار درباره زمان برگزاری مجمع و زمان پرداخت سود زاگرس و همچنین نحوه واریزی آن پرسیده بودند. در این مطلب به سيوالات آن‌ها پاسخ داده شده است.

به گزارش نبض بورس، سهامداران بسیاری در بخش صدای سهامدار نبض بورس خواستار پیگیری زمان مجمع عمومی و پرداخت سود سهامداران شرکت پتروشیمی زاگرس با نماد زاگرس شدند. در این مطلب به سيوالات آن‌ها پاسخ داده شده است.

شرکت پتروشیمی زاگرس سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه و عمومی فوق العاده فراخواند.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی زاگرس با نماد زاگرس

مجمع عمومی این شرکت در ساعت 09:00 روز شنبه مورخ 1401/04/18 در استان تهران، شهر تهران به آدرس اتوبان شهید چمران شمال نرسیده به پارک وی ورودی مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما -تالار خواجه نصیر جهت دستور جلسات ذیل برگزار میگردد.

ب– دستور جلسه:
استماع گزارش هیيت مدیره و بازرس قانونی.
تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1400/12/29
انتخاب حسابرس و بازرس قانونی
انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار
تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیيت مدیره
تعیین پاداش هیيت مدیره

همچنین مجمع عمومی فوق العاده این شرکت در ساعت 12:00 روز شنبه مورخ 1401/04/18 در استان تهران، شهر تهران به آدرس اتوبان شهید چمران شمال نرسیده به پارک وی - ورودی مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیما -تالار خواجه نصیر جهت تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار میگردد.

زاگرس چقدر سود به سهامداران می‌دهد؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده صورت‌های مالی حسابرسی شده 12 ماهه در سامانه کدال شرکت پتروشیمی زاگرس در  برای هر سهم 12764 ریال سود شناسایی کرده است؛ که نسبت به مدت مشابه قبل 47 درصد کاهش داشته است. مجموع سود خالص این شرکت به 3063 میلیارد تومان رسید. این در حالیست که 6040 میلیارد تومان سود ناخالص داشته که نسبت به دوره مشابه قبل 26 درصد کاهش پیدا کرده است.

زمانبندی پرداخت سود دوره 12 ماهه منتهی به ‎1400/12/29

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند: سود سهامداران حقیقی از طریق سامانه سجام از تاریخ 1401/05/24 توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند: سود این سهامداران از تاریخ 1401/06/20 از طریق مراجعه به هر یک از شعب بانک تجارت و با ارايه کارت ملی و کد بورسی نسبت به دریافت سود خود اقدام نمایند.

سود تقسیمی مجمع عمومی از طریق سامانه سجام به سهامداران محترم پرداخت خواهد شد، لذا از سهامداران محترمی که تاکنون ثبت نام خود را در سامانه سجام نهایی ننموده اند د رخواست می‌گردد به منظور دریافت سود سهام در اسرع وقت نسبت به ثبت نام وتکمیل مشخصات در سامانه مذکور اقدام نمایند.

 
 
جهش 27 درصدی فروش «زاگرس» در فصل بهار

شرکت پتروشیمی زاگرس گزارش عملکرد 3 ماهه خود را منتشر نمود. این شرکت در فصل نخست از فروش محصولات خود 6951 میلیارد تومان درآمد کسب نمود که از این مبلغ 2716 میلیارد تومان آن مربوط به همین ماه می‌باشد.

گفتنی است مبلغ فروش این شرکت در مدت 3 ماهه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 27 درصد رشد داشته است.

از مجموع فروش 3 ماهه حدود 6594 میلیارد تومان فروش صادراتی و مابقی فروش داخلی آن بوده است.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد