بیشترین ارزش معاملات سهام (2شهریور) / بانک ملت با تنها 290میلیارد تومان به صدر معاملات برتر راه یافت

بیشترین ارزش معاملات سهام (2شهریور) / بانک ملت با تنها 290میلیارد تومان به صدر معاملات برتر راه یافت

امروز معامله‌گرها 290میلیارد تومان سهام بانک ملت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و 8.4درصد از کل سهام خوراک...
برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود 9هزار و 515میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وبملت»، «سپید»، «شستا»، «فولاد» و «شپنا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل 290میلیارد تومان سهام بانک ملت دست به دست شد، سپید ماکیان پس از معاملاتی به ارزش 230میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام آذریت‌ (ساذری) پس از بازگشایی 66درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام حمل و نقل پتروشیمی (حپترو) با افت 32درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار و 210میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و 100میلیارد تومانی دوم شد و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز 8.4درصد از کل سهام خوراک دام‌ پارس‌ (غدام) معامله شد، 10نماد برتر سهم 18.9درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در 18سهم به بیش از 100میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به 54نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

local_offerبرچسب‌ها:

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد