ثبات در بازار سرمایه از مسايل فوری و ضروری است

ثبات در بازار سرمایه از مسايل فوری و ضروری است

سید ابراهیم رییسی در مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که صبح امروز با حضور جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری برگزاری شد، ثبات بازار سرمایه و بورس را به عنوان اولویت فوری دولت اعلام کرد.

به گزارش بورس نیوز، رییس دولت سیزدهم اظهار کرد: به دنبال رفع تحریم‌های ظالمانه خواهیم بود، اما سفره مردم اقتصاد را شرطی نکرده و به اراده بیگانگان گره نزده و مسايل پیش روی دولت را دنبال خواهیم کرد.

سید ابراهیم رییسی در ادامه سخنان خود، کسری بودجه، بازار سرمایه و ثبات در این بازار، کنترل تورم و گرانی و کرونا را از مسايل فوری و ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به موضوع و مسيله آب و برق و بسیاری از نیازمندی‌هایی که امروز وجود دارد، ضمن خسته نباشید به همه دولتمردان دولت دوازدهم، اما کار‌های بسیاری وجود دارد که از امروز و با نگاه به مسايل پیش‌رو، برنامه تحول آنی، فوری و کوتاه مدت برای آن‌ها تنظیم شده که با داشتن حدود 10 مساله محوری، دولت برای آن اقدام خواهد کرد.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان داده می‌شود که علاوه بر شناسایی درست و دقیق مسايل و مشکلات، راهکار‌های مسايل شناسایی شده و در این مسیر از نگاه کارشناسان، خبرگان و صاحبنظران نیز بهره گرفته شده است و امیدواریم حل مسايلی که امروز پیش روی دولت قرار دارد به صورت فوری و آنی و با قوت دنبال شود

آخرین اخبار بورس و اقتصاد