ثبت ارزش معاملات 350میلیارد تومانی فملی/ تلاش فملی برای سبزپوشی بی‌ثمر ماند

ثبت ارزش معاملات 350میلیارد تومانی فملی/ تلاش فملی برای سبزپوشی بی‌ثمر ماند

فملی امروز با افت کمی نسبت به روزگذشته قیمت 12,560را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به 280میلیون برگه سهم نزدیک شد.

اخبار روزانه «فملی» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با افت کمی نسبت به روزگذشته مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران در آخرین معاملات خود، عدد 12,670ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود یک درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود 180میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 12,560ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز فملی از رقم 350میلیارد تومان عبور کرد. همچنین 91درصد از سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را حقیقی‌ها و 9درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود 250میلیون برگه سهم (89درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 30میلیون برگه سهم (11درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

در معاملات امروز فملی با ثبث حجم معاملات 279میلیونی، بیشترین حجم معامله را از آن خود کرد. این نماد بورسی با افت کمی نسبت به روز گذشته باز هم نتوانست به سیر صعودی بازگردد. به عبارتی دیگر رشد قیمت‌های جهانی نیز نتوانست انگیزه‌ای برای خریداران ایجاد کند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید!

 

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد