حضور راک تهران در چهارمین دوره نمایشگاه ایران ریتیل شو

حضور راک تهران در چهارمین دوره نمایشگاه ایران ریتیل شو

کسب و کارچهارمین دوره نمایشگاه ایران ریتیل‌ شو IRAN RETAIL SHOW، با حضور شرکت‌های مختلف در جهت ارتقا استانداردهای صنعت مراکز خرید و خرده‌فروشی کشور در محل دايمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه بورس بانک و بیمه، نمایشگاه کاغذ و مقوا و نمایشگاه تراشکاری و جوش و برش از 2 تا 5 مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود.

شرکت راک به همراه شرکت سامان افراز با هدف معرفی محصولات و آشنایی بیشتر با برند آرتیکو، نمایش محصولات متنوع سامان افزار، تکرار و مرور محصولات راک تهران در بخش فروشگاه با بیان و نمایش ارايه راهکارهای تخصصی در صنعت ریتیل در این نمایشگاه در سالن 38 غرفه 6 حضور دارد.

شرکت راک به همراه شرکت سامان افراز با ارايه راهکارهای تخصصی در صنعت ریتیل در ریتیل شو 2022 از 2 مرداد الی 5 مرداد 1401 در غرفه 6 سالن 38 حضور دارد.
ایران ریتیل شو، نمایشگاه بین‌المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته است.
به‌صورت کلی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به شکل‌دهی تعامل و ارتباط گسترده با متخصصان جهانی این حوزه منتهی می‌شود. همچنین برگزاری چنین رویدادی می‌تواند بستری برای تبادل اطلاعات فنی بازرگانی باشد.
تربیت نیروی انسانی در حوزه‌های توزیع مویرگی، توجه به کیفیت خدمات، توجه به رویکردهای نوین این صنعت و تعامل با تجربه‌ها و دستاوردهای جهانی در زمینه خرده‌فروشی می‌تواند بخشی دیگر از دستاوردهای این نمایشگاه باشد.
صنعت خرده‌فروشی در مقیاس جهانی، در مقایسه با کشور ما که صنعت خرده‌فروشی مدرن جنبش نوینی از مناسبات فروش در شاکله اقتصاد ملی محسوب می‌شود، بسیار عظیم و پیشرفته است و رفاه به عنوان پیشگام صنعت خرده‌فروشی ایران و خاورمیانه ملزم به شرکت در چنین نمایشگاهی است.
استفاده از سیستم های مکانیزه و هوشمند انبار در صنعت مواد غذایی می تواند در عین افزایش بهره برداری از فضای انبار، هزینه کمتری در قسمت تهویه و سرمایشی ایجاد کند و همچنین دسترسی، سرعت گردش، کنترل، قابلیت بیشتر ردیابی و پردازش اطلاعات و تدارکات بیشتر را نیز فراهم کند.
مدیران و کارشناسان راک و سامان افراز صنعت در غرفه راک برای تبادل نظر و معرفی محصولات و خدمات خود میزبان متخصصان و نمایندگان شرکت‌های تخصصی هستند.

راک تهران با تولید و عرضه طیف وسیعی از انــواع محصولات، افتخار تجهیز میلیون ها متر مربع از فضای انبارهای صنعتی و فروشگاه های زنجیره ای معتبر در داخل کشور و همچنین سایر کشورهای منطقه را داشته است.
شرکت راک، با هدف گسترش و توسعه سیستم های نوین انبارداری و فروشگاهی رویکرد جدیدی را در حوزه سیستم های هوشمند آغاز نموده است تا رسالت خود را به عنوان یکی از بزرگترین و به روزترین تامین کنندگان اصلی حوزه لجستیک و ریتیل به خوبی ایفا نماید.
شرکت راک تهران از 2 مرداد در سالن 38 غرفه 6 در نمایشگاه ایران ریتیل شو حضور خواهد داشت و میزبان مراجعه‌ کنندگان عزیز هستند.

شرکت راک از سال 1380 با تولید قفسه مشبک آغاز به کار کرد. در سال های 1384 تا 1387 خط تولید رول فرمینگ را راه اندازی کرد و قفسه های فروشگاهی را با همکاری شرکت کارفور تولید کرد. در سال 1394 کارخانه جدید راک با اخذ استاندارد ملی و گواهینامه ایزو را شهرک صنعتی نصیرآباد افتتاح شد و در سال بعد تولید مبلمان و دکوراسیون فروشگاهی با برند RTCO استارت خورد. در این سال ها راک تهران موفق به خرید و اخذ نمایندگی های مختلف بین المللی از جمله: خرید خط رنک جدید از شرکت واگنر آلمان، نمایندگی موتور های میز صندوق از شرکت های آلمانی دن رول و رول مکا؛ شد.
از افتخارات راک می توان از انتخاب راک به عنوان واحد نمونه صنعتی استان تهران طی سه سال متوالی و انتخاب راک به عنوان صادر کننده نمونه، تندیس مدیرعامل جوان و کارآفرین صنعت خرده فروشی در سطح کشور انتخاب شده و غرفه RTCO به عنوان غرفه برتر نمایشگاه ریتل شو 2022 یاد کرد که اکثر آنها را می توانید در پیج اینستاگرام راک مشاهده نمایید.

آخرین اخبار بورس و اقتصاد