حباب سکه 350 هزار تومان شد / سکه به 9 میلیون تومان می‌رسد؟

حباب سکه 350 هزار تومان شد / سکه به 9 میلیون تومان می‌رسد؟

طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته با 25 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 25 هزار تومان رسید. نایب ريیس دوم اتحادیه طلای تهران می‌گوید: قیمت طلا دوباره روند صعودی گرفته است. اما قیمت‌ها چه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلا و سکه دوباره روند صعودی گرفت. به گفته فروشندگان، علت روند صعودی قیمت طلا افزایش قیمت دلار است. افزایش قیمت دلار باعث شده که قیمت طلا و سکه هم گران شود.

آیا سکه وارد کانال 9 میلیون تومان می‌شود؟ نایب ريیس دوم اتحادیه طلای تهران به تجارت‌نیوز گفت: هر چند که عرضه سکه‌های خانگی به بازار بیشتر شده اما قیمت سکه به 9 میلیون تومان نمی‌رسد. عرضه سکه‌های خانگی باعث از بین رفتن حباب سکه می‌شود. امروز حباب سکه به 350 هزار تومان رسید.

به گفته محمد کشتی‌آرای، پیش‌بینی می‌شود فردا قیمت طلا و سکه همین روند فعلی را داشته باشد و تغییر نکند.

سکه ارزان نمی‌شود

به گفته کشتی‌آرای ممکن است در روزهای آینده قیمت سکه اندکی ارزان یا گران شود اما این موضوع به معنای آن نیست که قیمت سکه بین یک تا دو میلیون تومان ارزان شود.

در دو روز گذشته محمد کشتی‌آرای، نایب ريیس دوم اتحادیه طلا گفته بود: «کاهش قیمت سکه مردم را نگران کرده است. به همین دلیل سکه‌های خانگی روانه بازار شدند.» این تحلیل باعث شده بود که مردم نسبت به تدوام کاهش قیمت طلا و سکه خوشبین باشند اما روند صعودی قیمت طلا اجازه نداد که کاهش قیمت طلا و سکه ادامه‌دار باشد.

انواع سکه چقدر گران شد؟

قیمت سکه نسبت به دیروز چقدر گران شد؟ کشتی‌آرای در پاسخ به این سوال توضیح می‌دهد طلای 18 عیار با 25 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و 25 هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با 250 هزار تومان افزایش با قیمت 10 میلیون و 550 هزار تومان معامله شد.

نیم سکه و ربع سکه نسبت به دو روز گذشته با 100 هزار تومان افزایش به ترتیب با قیمت 6 میلیون و 250 هزار تومان و 3 میلیون و 950 هزار تومان فروخته شد. سکه گرمی هم روند ثابتی داشت و با قیمت 2 میلیون و 250 هزار تومان معامله شد.

مطالعه بیشتر: پیش‌بینی قیمت طلا شب عید / طلا به زیر یک میلیون سقوط می‌کند؟

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد