پیش‌بینی بورس 28 اردیبهشت / صف‌های فروش فردا جمع می‌شوند؟

پیش‌بینی بورس 28 اردیبهشت / صف‌های فروش فردا جمع می‌شوند؟

شاخص کل بورس امروز با 14 هزار واحد منفی در مدار یک میلیون و 174 هزار واحد قرار گرفت. عمده شاخص‌سازان هم با تاثیری منفی در شاخص کل به پایان رسیدند. اما روند بازار فردا را کارشناسان چگونه تحلیل می‌کنند؟

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز با 14 هزار واحد منفی در مدار یک میلیون و 174 هزار واحد قرار گرفت. عمده شاخص‌سازان هم با تاثیری منفی در شاخص کل به پایان رسیدند.

علی ضیاچی، کارشناس بازار سرمایه در توصیف شرایط بازار سرمایه گفت: بازار با ابهام و بلاتکلیفی رو به رو است و تا زمان تعیین تکلیف نشدن انتخابات در کشور وضعیت بازار به همین شکل خواهد بود. شاخص کل نیز تا پایان زمان انتخابات در محدوده یک میلیون و 200 هزار واحد نوسان نوسان خواهد کرد.

وی درباره وضعیت قیمت دلار و تاثیر آن در بازار گفت: به نظر می‌رسد قیمت دلار تا پایان امسال در محدوده 21 تا 25 هزار تومان نوسان کند. در حال حاضر هم قیمت دلار تثبیت شده است و تاثیر خاصی در بازار ندارد.

ضیاچی درخصوص سهم‌‌هایی که در بازار از ارزندگی خوبی برخوردارند توضیح داد و گفت: گروه‌هایی که به لحاظ بنیادی سهم‌های ارزنده‌ای هستند و سود تقسیمی خوبی دارند اثرگذار خواهند بود اما این سهم‌ها P/E بالایی ندارند و مشخصا سود شارپی هم نخواهند داشت. گروه‌های بانکی و خودرویی از جمله این گروه‌ها هستند که از وضعیت مناسبی برخوردار خواهند بود.

این کارشناس بازار درباره پیش‌بینی بازار فردا 28 اردیبهشت 1400 گفت: با توجه به روند نزولی که بازار امروز داشت فردا شاخص کل منفی شروع می‌شود اما باید در نظر داشت که صف‌های فروشی که امروز شکل گرفتند فردا احتمال جمع شدن را دارند.

 

اخبار مرتبط با پیش‌بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش‌بینی بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

 

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد