توجه ویژه کروز به بخش پژوهش قابل تقدیر است

توجه ویژه کروز به بخش پژوهش قابل تقدیر است

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: کروز در کنار ایجاد اشتغاالزایی موفق، به امر تحقیقات و پژوهش توجه ویژه‌ای داشته که این امر از نقاط قوت و مثبت این شرکت قطعه‌سازی به شمار می‌رود.

خواندن 2 دقیقه

به گزارش بورس نیوز، بهزاد علیزاده، نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت کروز و بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفتگو پرداخت.

وی از خط تولید ACU ایربگ و مرکز تحقیقات و نوآوری گروه قطعه‌سازی کروز نیز بازدید کرد. همچنین، در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید شرکت بهمن موتور از جمله دیگنیتی و فیدلیتی و برنامه داخلی‌سازی آن‌ها نیز توسط این عضو کمیسیون کشاورزی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم دهلران درخانه ملت در حاشیه بازدید از قطعه‌سازی کروز اظهار کرد: با توجه به نگاه مثبت کروز به ظرفیت‌های داخلی، این مجموعه به خوبی توانسته از توانمندی‌های نیروی انسانی استفاده کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد: در کنار ایجاد اشتغال، نقطه قوت کروز توجه به امر تحقیقات و پژوهش است که از نیرو‌های توانمند برای توسعه داخلی‌سازی صنعت قطعه‌سازی و خودرو به خوبی استفاده کردند.

وی با تاکید بر نامگذاری شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها خاطرنشان کرد: با تاکید به شعار سال باید استفاده از ظرفیت‌های داخلی را بیشتر و تا بدان جا که می‌توان موانع تولید را برطرف کرد.

علیزاده به رویکرد مجلس یازدهم برای حمایت از تولیدکنندگان اشاره و تصریح کرد: موضوع حمایت داخلی‌سازی و تولید داخل در دستور کار نمایندگان ملت بوده و حتما در کمیسیون‌های مربوطه پیگیری خواهد شد.

نماینده مردم دهلران حضور بانوان در کروز را نیز چشمگیر گفت: در این مجموعه حضور بانوان را بسیار فعال دیدم، امیدواریم از ظرفیت و توانمندی‌های بانوان در بخش‌های مختلف دیگر تولیدی و صنعتی کشور بیشتر استفاده شود.


  • بیشتر بخوانید:
موفقیت کروز بر مدیریت توانمند تکیه زده است

اخبار مرتبط

آخرین اخبار بورس و اقتصاد